Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
ahmet abı senlendırsın burayı telefon edeyımde.kıs gelınce mıllet kabuguna cekılıo halıyle.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adem abi girmişsin ama :p

he. Ne anlatam. ?¿ Akşam babam arabayla geri geri çıkarken benim motora gümm. Motor tepetaklak. Kaskımın camı 2 yerinden çatladı. Ls2 :pr: motorun bazı plastik aksamları kırıldı. Gece gece göremedim zaten neresine ne oldu. Buz gibi soğudum motordan. Satacam. Yoksa başkaları parçalayacak. Hero alacam.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Günaydın abiler eski tadı tuzu yokkk :(

Ahmet abi ev tasıyordu pazar günü neti yoktur büyük ihtimal.En son Cumartesi aksamı görüştüm.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
he. Ne anlatam. ?¿ Akşam babam arabayla geri geri çıkarken benim motora gümm. Motor tepetaklak. Kaskımın camı 2 yerinden çatladı. Ls2 :pr: motorun bazı plastik aksamları kırıldı. Gece gece göremedim zaten neresine ne oldu. Buz gibi soğudum motordan. Satacam. Yoksa başkaları parçalayacak. Hero alacam.

ne zaman bi araç satılmaya kalkışılsa çoğunlukla başına bi kaza gelir.. başına gelen aynı şey... can sıkmaya gerek yok...
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
A.S Fatih.Arkadaşlar far ampülünü değiştim halojen ampül taktım bakalım fark varmı akşam foto çekip koyucam.

v4btf.jpg
[/url][/IMG]
v4bty.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Merhaba ahali,

KARDEŞ BU VİTESLİ BİSİKLETLERİN ÇIKTIĞI İLK ZAMANLARI HATIRLARMISIN BİLMEM BÖYLE ŞAVŞATLI GÖSTERİŞLİ BAKANIN BİRKEZ DAHA DÖNÜP BAKTIĞI BİR BİSİKLETİM VARDI MARKASI SALCANOYDU ŞİMDİ BU MOTOR ACABA AYNI FİRMAYAMI AİT EĞER ÖYLEYSE HANİ BELKİ YAKLAŞIMIM YANLIŞ OLABİLİR AMA ÇOK SAĞLAM BİR MARKA YANİ DEPOYA İNİP ÇIKARSAM YİNE GEZERİM O BİSİKLETLE HALEN FAAL :d YAKLASIK 14-15 SENEDİR DURUYOR AMA YOK AYNI FİRMA DEĞİLSE ÇİNSE ABİ TÖVBE ETMEDEN ÇIKAR ELİNDEN :)

O kadar kaliteyi salcanonun motosikleri için söyleyemeyiz tabi, fakat parasını fazlasıyla hakedecek bir kaliteye sahip.2009 modeli hala tıkır tıkır çalışır.


s.a. arkdaşlar nasılsınız görüşmeyeli kusura bakmayın işten güçten pek giremiyorum birde sınıf atlayınca giremez olduk :p nasılsınız bakalım anlatın hele

Fatih seni sormalı motora cam yakışmış, nasıl yaptın?Birde sen motorun ilanını koymuşsun şikayet ettiğin bir konu var mı bu motoru az biraz merak ediyorum?

ahmet abı senlendırsın burayı telefon edeyımde.kıs gelınce mıllet kabuguna cekılıo halıyle.

Ben diz örtüm eldivenim canavar gibi biniyorum yok çekilme felan :queen:

he. Ne anlatam. ?¿ Akşam babam arabayla geri geri çıkarken benim motora gümm. Motor tepetaklak. Kaskımın camı 2 yerinden çatladı. Ls2 :pr: motorun bazı plastik aksamları kırıldı. Gece gece göremedim zaten neresine ne oldu. Buz gibi soğudum motordan. Satacam. Yoksa başkaları parçalayacak. Hero alacam.

Çok geçmiş olsun abi, koruma demiri var birşey olmamıştır, sen yine hırpalama motoru satana kadar.

A.S Fatih.Arkadaşlar far ampülünü değiştim halojen ampül taktım bakalım fark varmı akşam foto çekip koyucam.

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1312.hizliresim.com/1j/3/v4btf.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1312.hizliresim.com/1j/3/v4bty.jpg[/url][/url]

Abi öncelikle profil resmin çok hoş olmuş:rendeer:. Ben bu ampulu denedim güzel aydınlatıyor.Ama philips 35 watt gibi olmuyor hiçbiri.Bu arada takarken dikkat etmek lazım çok narin bu ampul.

20 000 e geldik, açıkçası grup gezilerimizin tamamı büyük motorlarla olduğundan 250 lik bir makina arar oldum.2014 yazı grup gezilerinde yokuşlarda arkada kalmak istemiyorum.Borçla Honda aldım sattım, bunu aldım derken borçlar neredeyse bitti.Şeytan ufak ufak çek bir kredi 5000 Tl diye dürtmeye başladı.Hani hata yaptığınızı bilirsiniz ama yine de istersiniz ya öyle bir durum ne yapacağım birmyorum, aldım gazı gidiyorum:mrgreen: Şöyle uygun fiyata xciting 250 var.Bu dürtü olayını ilk defa tüm elektrik parasını şeytana uyup internet kafede yiyince öğrenmiştim :queen: Var mı tavsiye?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi öncelikle profil resmin çok hoş olmuş:rendeer:. Ben bu ampulu denedim güzel aydınlatıyor.Ama philips 35 watt gibi olmuyor hiçbiri.Bu arada takarken dikkat etmek lazım çok narin bu ampul.

20 000 e geldik, açıkçası grup gezilerimizin tamamı büyük motorlarla olduğundan 250 lik bir makina arar oldum.2014 yazı grup gezilerinde yokuşlarda arkada kalmak istemiyorum.Borçla Honda aldım sattım, bunu aldım derken borçlar neredeyse bitti.Şeytan ufak ufak çek bir kredi 5000 Tl diye dürtmeye başladı.Hani hata yaptığınızı bilirsiniz ama yine de istersiniz ya öyle bir durum ne yapacağım birmyorum, aldım gazı gidiyorum:mrgreen: Şöyle uygun fiyata xciting 250 var.Bu dürtü olayını ilk defa tüm elektrik parasını şeytana uyup internet kafede yiyince öğrenmiştim :queen: Var mı tavsiye?[/QUOTE]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teşekkür ettim:) Murat borç yiğidin kamçısı demişler,uygun fiyata xciting250 var demişsin bence gerçekten uygunsa imkanın varsa kaçırma emme sen bilin:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adil abi wiwi marka kötünün en iyisi. Osarm veya phlips marka ampul daha iyi olurdu diye düşünüyorum.
Murat ben hırpalamıyorum. Babam sağolsun. :santa:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
A.S Fatih.Arkadaşlar far ampülünü değiştim halojen ampül taktım bakalım fark varmı akşam foto çekip koyucam.

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1312.hizliresim.com/1j/3/v4btf.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1312.hizliresim.com/1j/3/v4bty.jpg[/url][/url]

iyi yapmışsın abi armut fardan daha iyi aydınlatır

he. Ne anlatam. ?¿ Akşam babam arabayla geri geri çıkarken benim motora gümm. Motor tepetaklak. Kaskımın camı 2 yerinden çatladı. Ls2 :pr: motorun bazı plastik aksamları kırıldı. Gece gece göremedim zaten neresine ne oldu. Buz gibi soğudum motordan. Satacam. Yoksa başkaları parçalayacak. Hero alacam.

geçmiş olsun abi allah daha beterinden saklasın diikkat etmek gerek arabayla çıkarken girerken motoru koyarken inş. satıp iyi bir 250cc alırsın gönlüne göre

Fatih seni sormalı motora cam yakışmış, nasıl yaptın?Birde sen motorun ilanını koymuşsun şikayet ettiğin bir konu var mı

iyiyim murat abi teşekkür ederim motor konusuna gelirsek çok şükür hiç bir şikayetim yok on numara motor denebilir tek kişi binecek kişiler için çok ideal ama 2 kişi için arka taraf pekte iyi sayılmaz bazı sıkıntılarımdan dolayı satıyorum yoksa satmazdım eğer sıkıntıları mı atlatırsam ilanı kaldıracağım zaten
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adem daldım unuttum k.b.geçmiş olsun.Halojen ampul iyi aydınlatıyor armut ampülden fakat uzun kısa aynı anlamadım,resim çektim ama belli olmuyor armutla halojenin farkı(resimlerde)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

Adem aldığım yerde tek bu var...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Fatih senin motorumu alsam ne? :)
sağol adil abi. Dediğim markaları internetten bulabilirsin.
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
54
Herkese iyi akşamlar , şu kış lastiklerine bakıyordum İRC marka 70 lira dedi adam nasıl iyi midir , bi de bu rialli den pirelli mi ne gördüm 110 lira diyo , ne yapmak lazım daha iyi bi marka ne kadardır fiyat bilen varmıdır ?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Irc den uzak durmayı bırak, eğer görürsen arkana bakmadan kaç.michelin veya prelli.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Herşey tamamda bu soğukta o motor antalyadan buraya nasıl gelecek?

valla abi orasını bilmiyorum işte benim getirme şansımda yok gibi bir şey işten güçten ama anlaşırsak bir şey ayarlamaya çalışabilirz olmadı pazar günü ortada buluşur değişir geri döneriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst