- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
s.a. arkdaşlar nasılsınız görüşmeyeli kusura bakmayın işten güçten pek giremiyorum birde sınıf atlayınca giremez olduknasılsınız bakalım anlatın hele
du bakam. 2 hafta sonra mt ye girince anlatırım. :sunny:
s.a. arkdaşlar nasılsınız görüşmeyeli kusura bakmayın işten güçten pek giremiyorum birde sınıf atlayınca giremez olduknasılsınız bakalım anlatın hele
du bakam. 2 hafta sonra mt ye girince anlatırım. :sunny:
adem abi girmişsin ama![]()
he. Ne anlatam. ?¿ Akşam babam arabayla geri geri çıkarken benim motora gümm. Motor tepetaklak. Kaskımın camı 2 yerinden çatladı. Ls2r: motorun bazı plastik aksamları kırıldı. Gece gece göremedim zaten neresine ne oldu. Buz gibi soğudum motordan. Satacam. Yoksa başkaları parçalayacak. Hero alacam.
KARDEŞ BU VİTESLİ BİSİKLETLERİN ÇIKTIĞI İLK ZAMANLARI HATIRLARMISIN BİLMEM BÖYLE ŞAVŞATLI GÖSTERİŞLİ BAKANIN BİRKEZ DAHA DÖNÜP BAKTIĞI BİR BİSİKLETİM VARDI MARKASI SALCANOYDU ŞİMDİ BU MOTOR ACABA AYNI FİRMAYAMI AİT EĞER ÖYLEYSE HANİ BELKİ YAKLAŞIMIM YANLIŞ OLABİLİR AMA ÇOK SAĞLAM BİR MARKA YANİ DEPOYA İNİP ÇIKARSAM YİNE GEZERİM O BİSİKLETLE HALEN FAAL :d YAKLASIK 14-15 SENEDİR DURUYOR AMA YOK AYNI FİRMA DEĞİLSE ÇİNSE ABİ TÖVBE ETMEDEN ÇIKAR ELİNDEN![]()
s.a. arkdaşlar nasılsınız görüşmeyeli kusura bakmayın işten güçten pek giremiyorum birde sınıf atlayınca giremez olduknasılsınız bakalım anlatın hele
ahmet abı senlendırsın burayı telefon edeyımde.kıs gelınce mıllet kabuguna cekılıo halıyle.
he. Ne anlatam. ?¿ Akşam babam arabayla geri geri çıkarken benim motora gümm. Motor tepetaklak. Kaskımın camı 2 yerinden çatladı. Ls2r: motorun bazı plastik aksamları kırıldı. Gece gece göremedim zaten neresine ne oldu. Buz gibi soğudum motordan. Satacam. Yoksa başkaları parçalayacak. Hero alacam.
A.S Fatih.Arkadaşlar far ampülünü değiştim halojen ampül taktım bakalım fark varmı akşam foto çekip koyucam.
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1312.hizliresim.com/1j/3/v4btf.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1312.hizliresim.com/1j/3/v4bty.jpg[/url][/url]
A.S Fatih.Arkadaşlar far ampülünü değiştim halojen ampül taktım bakalım fark varmı akşam foto çekip koyucam.
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1312.hizliresim.com/1j/3/v4btf.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://u1312.hizliresim.com/1j/3/v4bty.jpg[/url][/url]
he. Ne anlatam. ?¿ Akşam babam arabayla geri geri çıkarken benim motora gümm. Motor tepetaklak. Kaskımın camı 2 yerinden çatladı. Ls2r: motorun bazı plastik aksamları kırıldı. Gece gece göremedim zaten neresine ne oldu. Buz gibi soğudum motordan. Satacam. Yoksa başkaları parçalayacak. Hero alacam.
Fatih seni sormalı motora cam yakışmış, nasıl yaptın?Birde sen motorun ilanını koymuşsun şikayet ettiğin bir konu var mı
Fatih senin motorumu alsam ne?
sağol adil abi. Dediğim markaları internetten bulabilirsin.
takas yaparız abi senin salcano ile![]()
Arka meseleyi yumuşatma ihtimali varsa olur. İlanı bi inceleyem bakem![]()
Herşey tamamda bu soğukta o motor antalyadan buraya nasıl gelecek?