Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
herkese ıyı akşamlar sizin için bir kere daha denıcem km kaç para yaktıgını 20 tl alcam hafta sonu özellikle depoyu yedege düşürür düşürmez alcam sayacıda sıfırlıcam bakalım gene ne yakacak haftaya yazarım ama inanın ölçümlerimde yanlışlık yok
20 tl ye 220 km yol yaptım :cat: ve bir kere bile boşa sallamadım aslada sallamam boşa :thumleft:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Adem Abi sabah 8:40 da gittim dükkan kapalı idi şimdi aradım eleman hala gelmemiş, tekrar arayacağım.Dün Serkan Abi sağolsun uğraştık beraber koruma demirini söküp, zımparalayıp, boyadık.Rüzgarda düştüğünden yamulma vardı Serkan Abi onu da düzeltti.Yağı tekrar shell 15-50 ile değiştirdim, bir de hava filtresini değiştirdim.Yağ konusunda castrol power 1 iyi ama motoru koruduğundan biraz kasıyor, yoksa daha konforlu.Pazar günü yine çok uzun bir gezi daha bizi bekler :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
depoyu fulledim, km yi yazdım, tam 250 km yol gittim, ibre çeyrek depoyu gösteriyor. Yakmıyor, içiyor. :pr: 6-7 bin devir max yaptığım devirler. Oda ara sıra çıkıyorum bu devirlere. 8 bin devire bile çıkmıyorum. Murat ta kaza yapan bi ybr den çıkma orjinal bi ybr karburatörü siparişi verdim. Yarın akşama getirecek bi ihtimal. Onu takacam. Bu karburatör içiyo resmen şuan. Her geçen gün daha çok yakıyor. Yakması beni sarsmaz ama madem o kadar yakıyon bari hakkını ver. Altı üstü 125 cc motorsun, kendini cbr 600 mü zandediyosun? :queen:

abi senin şansından mı artık baya yakıyor anlattığına göre inş. orjinal ybr karburatörü senin işini görür ve yakıt düşer inş.

Adem Abi sabah 8:40 da gittim dükkan kapalı idi şimdi aradım eleman hala gelmemiş, tekrar arayacağım.Dün Serkan Abi sağolsun uğraştık beraber koruma demirini söküp, zımparalayıp, boyadık.Rüzgarda düştüğünden yamulma vardı Serkan Abi onu da düzeltti.Yağı tekrar shell 15-50 ile değiştirdim, bir de hava filtresini değiştirdim.Yağ konusunda castrol power 1 iyi ama motoru koruduğundan biraz kasıyor, yoksa daha konforlu.Pazar günü yine çok uzun bir gezi daha bizi bekler :cat:

murat abi bende sym nin yağını değiştireceğim castrol koy dediler sende + ve - leri nelerdi birde shel 15/50 koyuyorsun kışa da geliyoruz o yağ nasıl kullanmış olarak bilgi alalım senden de
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ikinci el karburatörden vaz geçtim. Yarın usta gidecek, belki sıfır ybr karburatörü aldıracam.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Abi Castrol güzel rahat titreşim kesiyor korumak için biraz kasıyor, ama 125 lik motoru kasınca hoşuma gitmedi. Shell önceden kullanmıştım titreşim yapıyor ama daha iyi gidiyor vallahi. Şimdi adem abinin yanındayım 10km yokuşluk güzel geldim
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bugün yaptığım ve yaptırdığım bakımlar:
Gaz teli, debriyaj teli değişti. Yağ değişti. Karburatör aldırmıştım ustaya. Taktı beğenmemiş. Gaz yemiyo falan dedi.geri gönderecek. Ama eski karburatörü komple elden geçirttim. Hava filtresi, karburatör ile hava filtresi kutusu arasındaki hortum, karburatör contaları vs vs hep değişti. Yolda yağ gibi akıyor. Yarın uzun bi gezi bizi bekler muratla :rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
bugün yaptığım ve yaptırdığım bakımlar:
Gaz teli, debriyaj teli değişti. Yağ değişti. Karburatör aldırmıştım ustaya. Taktı beğenmemiş. Gaz yemiyo falan dedi.geri gönderecek. Ama eski karburatörü komple elden geçirttim. Hava filtresi, karburatör ile hava filtresi kutusu arasındaki hortum, karburatör contaları vs vs hep değişti. Yolda yağ gibi akıyor. Yarın uzun bi gezi bizi bekler muratla :rendeer:

hadi bakalım inş. düşer bu bakımdan sonra bu arada getirdiği karburatörde yan sanayi olduğundan randuman vermemiştir abi yoksa neye vermesin eskisine ayar çektirdiğin iyi olmuş
 
Katılım
26 Eyl 2013
Mesajlar
11
S.aleykum arkadaşlar. 2700e sıfır salcano wolf var denizli nur motorda. http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-wolf-125cc-denizli-gunnur-da-127461928/detay firmayı da aradım sordum başta 3000 dediler ama sonra nasıl ödeyeceksin diye sordular ben de kedi kartına taksitle dedim sonra hesap falan yapıp tamam abi 2700 kurtarır sana bir güzellik yapalım dediler de pek güvenemedim nasıl birden bu kadar düşebiliyor ayrıca başka şehirden alacağm için dolandırma fln olabilir mi parayı çekip göndermeme gibi vs..
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Fiyat iyiymiş, Ankarada peşin 2.850, taksitle 3.000 dediler...
Ama İstanbul'da Üçerler taksitle 2.790 a bırakıyordu en düşük...Montajı için 50-60 verirsek taksitle 2.850 gelmiş olacaktı.

1- Belki bu fiyatta kış sezonuna girmiş olmamızın etkisi vardır..
2- Yada bayi az kar marjı ile sürümden kazanmak
3- Veya malını nakte çevirip vadesi yakın olan ödemelerini yapmak istiyor olabilir..
4- En son ihtimal az kâr marjı ile yetinmeyi seven bir tacir olabilir..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bugün belli olur fatih düşüp düşmediği.
Datçaya feribotla geçtik. Şu an marmaristeyim. 4 motor 5 kişi. 2 wolf, 600 hornet, cbf 600. Gezmeye devam.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
fiyat normal arkadaşlar ben yılbaşında 2600tl ye aldım wolfu. üstelik tamamı kredi kartına 12 taksitle...plaka hariç. kargo dahil..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
320 km yaptım. Ortalama hız 100 km :silent: çekiş, gidiş mükemmel. Yakıt şu an çeğreğin altında. 100 km anca gider. Yedek hariç. Ama yolda çok iyi. Yağ gibi akıyor. Tapagaz 150-200 km arası gitmişimdir. Kulaklarım zonkluyor. Birazda üşüdük tabi. 2.5 saat kadar gece sürüşü yaptık. Ayaklarımı ıstıtmaya çalışıyorum su an. Battaniyenin altında. Katılımcılara teşekürler. :rendeer: gezide sürat botu turu bile vardı. Feribot faslı hariç :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

bu arada km sayacındaki alttakinin ve üsttekinin ölçtüğü km aynı. İkiside tamı tamına 320 km. Adil abi oynuyo demişti ama benimkinde hiç oynama yok. İkiside aynı ölçüyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst