Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
evet bundan sonra aynı fikirdeyim... servise götrceğme kendim ugraşırım bozar toplar öğreniriz artık
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Ersin salcanoyu komple söküp takacak kadar bilgim var hertürlü sorunu çözeriz allahın izini ile.Problemin olursa yaz hatta özeldende yazabilirsin detaylı olarak nasıl yapılacağını anlatırım.

---------- Post added at 01:42 ---------- Previous post was at 01:37 ----------

Aynı sorunu CB'de de yaşadım. Eskiden millet bir aksesuar gördümü ağzının suyu akıyordu. Şimdi ise söylüyorsun söylüyorsun hiç. Kendi bildiğini okuyorlar. Ben de ''Kappa'' kuyruk bagajını, kılını, yününü çıkardım öyle sattım. :mrgreen: Anlamıyorlarsa biz ne yapalım. Meriç bey az önce ilan'ı inceledim. Hani o kadar olur. Uzun yol motor'u olmuş. MaşaAllah subhanAllah (Nazarım değmesin). CBF alınacağına, bunu hava kapmaları lazım. Acayip güçlü bir motor var bu wolf'lerde. Yeni YBR'ler bi yerde nefesi kesiliyor gibi oluyor. Ama wolf'ler fena. :) Dikkat ettiysen CB'den bahsetmedim. Unutmaya çalışıyorum. Bir daha binmeden kullanmadan, motör almam. :)

Amin dostum.Hiç uğraşasım gelmiyor.Yoksa söküp piyasa fiyatına hertürlü satarım.Tek eksiği yan çantalar onlarıda alüminyum yapacaz diye bekliyordukta bu gidişle yapmam çanta falan :)
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
Mutlu abi salcanoda ampul patlatabilen tek kişi olarak tarihe geçirmek lazım seni :) Fatihin motorun ampuller orjinal daha :) :) Kafada 2 vida var onları söküyorsun.Kafayı tutuğ hafif yukarı kaldırıyorsun.Sonra kendine doğru çekip çıkarıyorsun abi.Üstündeki ampulu söküp yenisini takıyorsun.Bu kadar :) :)
merıc kardesım ampulu patlatmak ıcın ozel bı caba harcamadım kı.karsıdan gelen arac uzunda gelıodu bende uzun kısa yaptım.olay bu araba gecınce fark ettım yanmadıgını.haa bak sunu soylıyım ben genelde yanı 10500kmde suan motor bunun 10 bınını gunduz gezmısımdır farım hep acıktır benım daha bu sabah hareketle170km yol yaptım.dun bursa sehır merkezındeydım hatta bursa mt de fotolarda var dun gece haftalık bursa mt nın toplantısı vardı orada fotolarda var en kılolusu benım kahverengı montlu olan kısı benım.farın sureklı acık olması omrune bı etkısı olur mutlaka.hatta benı bı cok kez uyarıyolar gunduz farın acık dıye.tedas ekstra fatura gondermıyo dıye acık tutuyorum dıye esprısını yapıyorum.işin özü aldıgımdan bugune yaptıgım degısıklıkler tamamen keyfı oldugu ıcın ne resıne ne takılılr bılmem.hatta bu motorda arıza nedır bılmem gormedım.onun ıcın soruyorum kı ben buna nasıl far almalıyım.zira aydınlatması cok ıyı gece.bu yıl bodruma gıttım 300 km kadarını gece gıttım cokta memnunum.far ampulu alırken bı ısmı modelı varmı.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
http://www.rialli.com/919__far-ampulu-12v-3535-MS10022/

Bundan alacaksın abi :) Sana bir tavsiye gündüz uzunları yak.Hem ampul ömrün uzun olur dengeli kullandığın için hem fark edilebilmeni kolaylaştırır.Markasına dikkat et dandik birşey alma philips al.Birde bunun h4 gibi sivri olanları ve boyalı olanları var.Boyalılar için beyaz ışık güzel aydınlarıt falan diyorlar ama kanma öyle şeylere 12v 35/35 armut far iyidir :)

---------- Post added at 02:43 ---------- Previous post was at 01:52 ----------

Millet nereye kayboldu yav :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yeter artıkın meriç. Birazda başka bi şeylere takılalım. Hep motor olmuyo :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
iyi geceler arkadaşlar.

benim yibiar ayak marşıyla -5 derecede tekte alıyor. gece 1 de jikleyi unuttum öyle ayak marşına bastım aküsüz çalıştı namussuz :).

ah bi de akünün neden şarj olmadığını öğrensem,

bir de neden milletin yibiarı gibi 120-140 yapmadığını öğrensem :queen:

yokuşta 80in altına düşmese yeter bana oysa ki...

3 çantayı çıkarınca 100ü görmeye başladı derken, yarım saat sonra gene 80i zor devirmeye başladı.

anlamıyorum arkadaş...

3 tane çanta (2 tane 20 kiloluk bulaşık deterjanı bidonu yan çantalar+ maxem 42 litre) ile rüzgarsız yerde 95 görüyor. altgeçit... bazen de 80i geçemiyor. bazen yokuşa gelince 80den 85 e 5. viteste çıkarken bazen 4. viteste 65e düşüyor. aynı yokuş.

ne saçma sapan bi motur bu ya...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
maxi yaptır şu motoruda kurtulalım artık şu dertlerden. Karburatöre komple baktır. Bide silindir, segman, pistona.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
adem ayıbetmıssın aga.kardesımıze bısey sorduk guzel guzel cevap yazıyodu sagolsun.nasıl yanı baska seylerden bahsedelım.derdımızın dermanını bu sayfada bulamayacaksak nıye bu sayfayı kullanıyoruz.mızah lazımsa acalım karıkatur sayfalarını bakıp gulelım aga.ıclendım sımdı.gecenlerdede bısey sormustum gene sen konuyu degıstırmıstın.bana ozel bı durum yok dımı adem.zıra ben senı severek ısteyerek takıp edıyorum bakalım adem ne yazmıs dıye.yanlıs anlamısımdır umarım alınganlıgım ustumdedır dıye dusunuyorum sımdılık sen cevap yazana kadar.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ersin benimde keçe patlamıştı. benim motoru kurcalamam ve aşırı sıkıştırmam yüzünden. farketmedim yağ kaçağını, yağsız kalıp yatak sardı.
30tl yağ ve keçe parası verdim. motor çalışsada taktak vurma sesi kaldı.
neyseki motor sıfırlamak ucuz.
krank piston değiştirdim. 1000km dir sorun yok çok şükür.

ucuz yırtmışsın anlıyacağın.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
iyi geceler arkadaşlar.

benim yibiar ayak marşıyla -5 derecede tekte alıyor. gece 1 de jikleyi unuttum öyle ayak marşına bastım aküsüz çalıştı namussuz :).

ah bi de akünün neden şarj olmadığını öğrensem,

bir de neden milletin yibiarı gibi 120-140 yapmadığını öğrensem :queen:

yokuşta 80in altına düşmese yeter bana oysa ki...

3 çantayı çıkarınca 100ü görmeye başladı derken, yarım saat sonra gene 80i zor devirmeye başladı.

anlamıyorum arkadaş...

3 tane çanta (2 tane 20 kiloluk bulaşık deterjanı bidonu yan çantalar+ maxem 42 litre) ile rüzgarsız yerde 95 görüyor. altgeçit... bazen de 80i geçemiyor. bazen yokuşa gelince 80den 85 e 5. viteste çıkarken bazen 4. viteste 65e düşüyor. aynı yokuş.

ne saçma sapan bi motur bu ya...

hacı benimki 3 çanta artı valide artı ben..
110 son hız
117tek kişiyken..
onda bi iş var... bi baktır emicilerine filan
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
20-40 actevoyu 10-40 la değiştiğimden beri sanki wolf "allah razı olsun beni kurtardın" dercesine şahlanıyor :)
hele o sabahları ne çileydi :)
kesinlikle 10-40 diyorum.

bide son ölçümde 2.15lt benzinle 95 km gitti. 100km/2.26lt eder :) ya şehiriçi daha az yakıyor. yada bişeyi yanlış yaptık.

şüphelenip wolfun kilometre saatini benim arabayla karşılaştırdım. birebir aynı. yani wolf gittiği km yi arabanın kmsiyle birebir aynı gösteriyor.
Bana sakal bıraktırmadan doğru yolu (doğru yağı) bulduğuna sevindim kardeşim :p

ahmet ağa da yok. 3 günde bir yazıp kaçıyor. :santa: hayırlısı olsun meriç. Ee bunu satıp napçan motorsuz?
Ahmet aga hep burada ama çamurda Adem :p

Mutlu abi salcanoda ampul patlatabilen tek kişi olarak tarihe geçirmek lazım seni :) Fatihin motorun ampuller orjinal daha :) :) Kafada 2 vida var onları söküyorsun.Kafayı tutuğ hafif yukarı kaldırıyorsun.Sonra kendine doğru çekip çıkarıyorsun abi.Üstündeki ampulu söküp yenisini takıyorsun.Bu kadar :) :)
Yanlışın var Meriç Salcoda ampul patlatan tek kişi o değil bende patlatmıştım hatırlarsan :) Doğru ampulü tavsiye etmişsin philps armut en iyisi :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adem ayıbetmıssın aga.kardesımıze bısey sorduk guzel guzel cevap yazıyodu sagolsun.nasıl yanı baska seylerden bahsedelım.derdımızın dermanını bu sayfada bulamayacaksak nıye bu sayfayı kullanıyoruz.mızah lazımsa acalım karıkatur sayfalarını bakıp gulelım aga.ıclendım sımdı.gecenlerdede bısey sormustum gene sen konuyu degıstırmıstın.bana ozel bı durum yok dımı adem.zıra ben senı severek ısteyerek takıp edıyorum bakalım adem ne yazmıs dıye.yanlıs anlamısımdır umarım alınganlıgım ustumdedır dıye dusunuyorum sımdılık sen cevap yazana kadar.

kimse yokmu diyince meriç bende öyle yazdım. Alınacağın aklımın ucuna bile gelmedi. Hiç bi art niyet yok. Yanlış anlaşıldıysam kusura bakma.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Yaklaşık 20 gündür binmiyordum halini hatrını sormuyordum benim karakızın :pale: o soğuklarda terk edilmiş gibi yatıyordu garibim balkonun altında :salut: demin dedim bi marşına basayım bakalım dedim tek marşta tınn diye çalıştı maşallah :cat: sonrada dedim senin ayakların uyuşmuştur bi market yapalım dedim ve markete gidip geldik maşallah 20 gün önce değilde 2 saat evvel bırakmışım gibi tıkır tıkır saat gibi :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst