Actevo motoru aptallastiriyor bence. Hem mondialde hem ybrde keyifsizdi.
Adem abi bakıyorum da seni kovdular CB sayfasından![]()
CB sayfası karışmış.Honda taraftarları 11 yıllık honda kullanıcısına girmişler.Salla adem abi kimseye birşey kanıtlamak zorunda değilsin