sormuştum bi ara, bizim motorun orjinal zinciri oringsiz. ama ses falan yapmıyor. yolda çok kez dinledim.
ben biraz karasistem sevdiğimden oringliyle değiştirmedim.
en fazla uzama yapar değiştiririm. 15tl yenisi.
ben zinciri balata spreyi ile temizleyip sonra shell zincir yağı var. onla yağlıyorum. köpük gibi sıkınca yağa dönüşüyor. zincirin üstüde yapış yapış. sanırım doğrusu bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------
ha bide koruma demirine muşamba bağlayınca benim motor yolda öksürmeye başlıyor. nasıl desem, benzin biteceği zaman kesiklik yapıyo ya aynı öyle. bide yokuş aşağı boşta giderken stop etmeye başladı.
muşambayı çıkarınca düzeldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------
bugün yakıtı hesapladım. 10tl (2.18lt) benzinle 80km gitmiş. şehir içi 5000-6000 devir kullandım. 65i geçmedim. 12 kuruş.
yani 100km/2.72lt benzin yaktı.
motor rodajda
büyük öncam var
devamlı artçılı.
daha ne isteyim
