- Katılım
- 6 May 2010
- Mesajlar
- 1,685
Abi ne alakası var.Zaten biz bu motoru alırken ybr olur mu olmazmı diye almadık ki.Sorunsuz titreşimsiz uzun yıllar kullanalım diye aldık kullanıyoruz da.Ybr ile parça kalitesi hemen hemen aynı.Şu yan sanayi işini iyi etmemişsin.Ben debriyaj teli koptuğunda gece yaya kalmamak için mecbur yan sanayi almıştım.3-4 güne oda koptu serviste orjinal ybr parçası ile değiştirdim.Pek kaliteli olmuyor yan sanayi parçalar.Dikkat et biraz motoruna bide böyle kıyaslamalar yapma.Markasını sorana çin malı de salcano de.ne bilim ybr ile niye kıyaslıyorsun ki







