Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Her türlü bende varım ama yeterki zaman uysun Meriç :cat:





Rota hazır aslında benim Kütahya- İğne ada-İğne ada- Artvin (Hopa,Sarp sınır kapısı)-Artvin (Hopa,Sarp sınır kapısı)-(Erzurum,Sivas,Ankara üzerinden) Kütahya toplamda 3673 km 1 temmuz-10 temmuz arası 10 gün sürecek bi planım var yani :king:

abi asker dönüşü kpss ye girmeyi düşünüyorum üniversitenin sınava girmeden i gezi yapabilirim hem moral olur çünkü sınav 6-7 temmuz ramazanda 9 temmuzda başlıyor abi 1-10 temmuzda ben hiç bir yere gidemem anlayacağın önce olur anca ramazandan sonrada olmaz :(

Abi tek yer değil benim hedef.Yol üzerinde gezilebilcek yerleri gezip öyle devam etmeyi düşünüyorum.En basitinden diyelim denizliden geçecez pamukkaleye bir saparız.Fatih dönerse o tarihe hep beraber gideriz abi yada ayarlarız tarihi ona göre kaçarız hep beraber.

inş. meriç hayırlısı ile bi gelemde gerisi kolay ayarlarız :)

Tamam o zamana kadar bi gelişme olmazsa 2 takım yaparmısın:silent:

ahmet abi heveslenme ben de dedim olmaz dedi zaten birini anca yapabilirmiş olsaydı sıradaki bendim :)

adem abi sanada günaydın nasılsın bakalım korkun heyecanın yatıştı mı :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
amin amin. Ahmet abiye paraları taşımak için o kadar çantaya gerek yok. Ben bi tır tutar gelirim. :santa:
Bizde tır çok Adem merak etme yeterki parayı bulalım :cherry:

abi asker dönüşü kpss ye girmeyi düşünüyorum üniversitenin sınava girmeden i gezi yapabilirim hem moral olur çünkü sınav 6-7 temmuz ramazanda 9 temmuzda başlıyor abi 1-10 temmuzda ben hiç bir yere gidemem anlayacağın önce olur anca ramazandan sonrada olmaz :(






ahmet abi heveslenme ben de dedim olmaz dedi zaten birini anca yapabilirmiş olsaydı sıradaki bendim :)
Valla aga benim plan belli 01 temmuz 10 temmuz arası V N ve S birleşirse teker döncek nasipse :bounce:
Ulem zorla tulumları geydirip sanayide mesai yaptırcaksınız bana alıcam bi tabak aliminyum plaka kestirip gitcem taa Eskişehirlerde kaynattıracam yapcam bi çanta o olacak :cherry:
yada o kadar uğraşağıma bascam parayı alcam bi takım kappa k 21 :pr:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bmw motorlar gibi çok çantalı olsun diyosunuz yani.bana tek çanta, bide fatihin Hediyesi heybe var. İşimi şimdik görüyor.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
ahmet abi heveslenme ben de dedim olmaz dedi zaten birini anca yapabilirmiş olsaydı sıradaki bendim :)

adem abi sanada günaydın nasılsın bakalım korkun heyecanın yatıştı mı :)

Kanka sen yap begenirsem banada yap dedin.Öyle yapma şansım yok zaten rica ettik cocuktan sağolsun kırmadı bizi.Ama dersin nasıl olursa olsun yap banada.1 set yapcagıma 2 set yapabilirim onda sıkıntı yok.Olabilir ahmet abi anlıcağın
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sırayı bana veriyosun yani :cherry: duydunmu Fatihhh :) olur tabi meriç neden olmasın :cat:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
O kadar yazdık ettik kimse yan çanta yapmiyor mu?

Yapıcaz da şuanda motor için vakit ayırabilcek kimse yok.Birde yapmışken orjinal bişey olsun derme çatma durmasın diye araştırma yapıyoruz.Yaza yapıcağımız gezilere hazır olması yeterli bizim için acelesi yok.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Aklımda alüminyum plakadan katlanabilir yan ve arka çanta yapma var. Ben de yazin yapacağım.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
70 liraya STANLEY alet çantaları var yarısı metal yarısı plastik mis gibi yan çanta işte uğraşmaya değmez :cherry:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Aklımda alüminyum plakadan katlanabilir yan ve arka çanta yapma var. Ben de yazin yapacağım.

Bende alüminyumdan imal etmeyi düşünüyorum.Yapıcamda biraz daha zamanı var.

70 liraya STANLEY alet çantaları var yarısı metal yarısı plastik mis gibi yan çanta işte uğraşmaya değmez :cherry:

Onlar bizim işimizi görmez diye düşünüyorum.15 gülük bir rota belirledik.Araziyede çıkacağız.Yükledik mi sıkıntı yaratır bize yolda.Birde çanta ile uğraşmak istemiyorum.Metal iskelet yapıp üstüne alüminyumdan kapmalam yapmayı düşünüyorum.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kayınço izine geldi bugün. Titan 20-25 gün onda. Napam artık salcano wolf la idare etçez. :queen: :santa:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst