Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
yani ben dolu bardak kısmında kullanıcam. farzedelim yolda benzin bitti. çevirecem musluğu yarı bardağa motor çalışacak değilmi ?
bide hava falan yapmaz değilmi bunlar ?
yakıt bitti ve durdum. musluğu yarım depoya getirdiğimde tekrar hemen çalışır mı ?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
çalışır sıkıntı olmaz.Hatta teklemeye başladığında direk cevir durmak zorunda kalma.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yedekte kaç km gidiyor? Veya kaç litre benzin kalıyor? Ben hiç denemedimde :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
100 km yi gecerde net kaç gider bilemicem abi.3-3.5 litre arası birşey alıyor yedek.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sağol rapsy. Motorun ilanda satma yav. Sağlık durumu düzelir gider. Şeker çuvalı değilya bu. Erimez korkma. Bu arada rapsy in rap ile alakası varmı merak ettim? Niye rapsy?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
sağol rapsy. Motorun ilanda satma yav. Sağlık durumu düzelir gider. Şeker çuvalı değilya bu. Erimez korkma. Bu arada rapsy in rap ile alakası varmı merak ettim? Niye rapsy?

adem abi öylesine koydum alcak alır zaten satılmaz o fiyata.Hergün spor yapıyorum bakalım görcez sonuclarını.nickin öyle raple alakası yok bir zamanlar msn adresi alamıyorduk öyle alabilmek için rasgele yazılmış birşey.o günden sonrada hep aynı nick i kullandım
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam rapsy anladım. Ama nickin güzel. Ben üye olurken 3 tane üyeliğim, 3 tane nick ismim vardı. Bunu aktif ettim ötekiler iptal oldu. Bu arda rap dinlerim ve severim. Yaş 32 kimlikte. İçimdeki yaş 20. Ruhumuz genç bizim :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
kimlik yaşını hiç belli etmiyon paso yarışak ben seni geçerim muhabbetleri duyunca :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
f54 fatihe sorun beni. Beraber 450 km yol yaptık. Adam diyo ben ömrümde motorumu bu kadar sıkıştırmamıştım dıyor. Ama ben hep öyle kullanıyorum.:santa: yanlız titanı öyle zorluyorum. Salco ya daha gerçek yüzümü göstermedim. :pl: yanlız şu ahmet abiyi tokatlamazsam içimde kalacak. :queen:
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
89
ben yedekde 135 km yaptım yolda kalıncaya kadar denedim :)
benzinimi sadece po dan alabiliyorum benzin çekiyle baska pompaları deneme şansım olmuyor malesef
kurye değilim :) pirimde benzin ceki sadece po dan geliyor

dediğim gibi 5000 km de bi kere düştüm sağ sinyali kırdım yagmurda kaydı baska bi sorun olmadı motor üstüme düştü dizimde 4 dikiş var
6 yıldır ilk kez motordan düştüm giip yenisini alacak vaktim yok bende 404 ve tütün yanığı ile eskisinden daha sağlam sekilde yapiştirdim
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
f54 fatihe sorun beni. Beraber 450 km yol yaptık. Adam diyo ben ömrümde motorumu bu kadar sıkıştırmamıştım dıyor. Ama ben hep öyle kullanıyorum.:santa: yanlız titanı öyle zorluyorum. Salco ya daha gerçek yüzümü göstermedim. :pl: yanlız şu ahmet abiyi tokatlamazsam içimde kalacak. :queen:

senin motor benimkini geciyordu abide ahmet abininkine birşey diyemem :) Benzin kısık gerci onunda şuanki ayarı ile geçebilirsin
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
seninkini geçiyosa ahmet abi yandı :pl: zaten bunla geçemezsem titanla tokatlarım. :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih napam duramıyom. Bugün beni bi scoter solladı şehir içi 30 la gidiyodum. :sunny:
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
89
ama ben en çok kawasaki er-5 imi özlüorum :)
hiç bir motorumu onu özlediğim kadar özlemiyorum :(
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
şehir içi pisiklet geçse takmam. Uzun yolda her gerçek ortaya çıkar geçiyomu geçmiyomu? Yoksa fazla makas atmam. Atıpta kendimi riske sokmam. Makas atmayalım, atanları uyaralım. :cat:
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
89
şehir içi pisiklet geçse takmam. Uzun yolda her gerçek ortaya çıkar geçiyomu geçmiyomu? Yoksa fazla makas atmam. Atıpta kendimi riske sokmam. Makas atmayalım, atanları uyaralım. :cat:

bu motorla makas tehlikeli karsı karsıya kalabilirsin her an biriyle
gaz kolunu cevirirince kaçmak gibi olasiliğin yok 11 hp :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Vallaha kim kimi geçiyorsa geçsin benim tek derdim uzun yolda sıkıntı yaratan kamyon ve tırları geçmek :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ama ben en çok kawasaki er-5 imi özlüorum :)
hiç bir motorumu onu özlediğim kadar özlemiyorum :(

bende salcanomu özledim gerçekten özledim yav sattığıma pişmanım ama allahtan alan tanıdık :)

şehir içi pisiklet geçse takmam. Uzun yolda her gerçek ortaya çıkar geçiyomu geçmiyomu? Yoksa fazla makas atmam. Atıpta kendimi riske sokmam. Makas atmayalım, atanları uyaralım. :cat:

kurallara uyalım uymayanları uyaralım diyorsun yani abi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst