Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@egelim 43
abi balatayla kurtarmaz bence. diskide mahvetmiş. haritaya dönmüş üstü. çizik içinde. sürtme sesi yolda giderkende geliyor artık.

bide yeni farkettim. sinyaller çalışmıyor. uzun far yanıyor ama ilginç.
su aldı sanırım.

zincir dede boşluk vardı. motoru kaldırıma çıkartırken tak diye bi ses geliyor. zincirin gevşekliğinden sanırım.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
CIMG0928.JPG

gunaydınlar hepinize... mutlu bır hatfa gecırmenız dıleklerımle artık makıneyı garaja koyduk bu yaylaya şu an kar yagdı yagmurlardan gecilmiyor
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
maşallah motorlarınıza nazar değmesin arkadaşlar güle güle kullanın tekraradan
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
buda benim haritaya dönen fren diski
plaka çıksın ilk iş disk balata komple değişeceğim.


img20121112091244.jpg
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
sagol fatih önceki motorum mc den hatıra... alan kışıdede aynı şekılde duruyor paşa mızın imzası...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Fatih adresi. Bana yarın sabah yolla cep telefonu ma saat 11 gibi
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Benim disk te çizik ama senin disk kadar değil idare ediyoruz şimdilik...

benim motor 80km de daha.
ters mi taktılar balatayı anlamadımki.
basınca anormal sürtme sesi geliyor.
kullanmama rağmen disk ne hale gelmiş.
balata değil rambo bıçağı mübarek. diske bak. tövbe tövbe
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
O balata ne yapmış öyle :cyclopsan
Ya gerçekten aşırı sert ya da disk dandik.
Bu arada bu salcanonun olası bir aksilikte garanti konusunda malının ne kadar arkasında duracağını merak ediyorum.
Adamların yedek parça fiyat listesi bile yok sitesinde.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
valla uğur sorun dediğin keşke bu olsun. adamlar teklemeler, yağ yakmalar, çalışmamalar, yolda giderken parça düşürmeler gibi sorunlarla başediyolar. bu sorundan sayılmaz hani. 10 dakikalık işi var serviste.

bu arada motor iyice bağımlılık yaptı. az önce biraz daha gezdim. 27 km yapmışım :) 107 km oldu motorum.

ilk defa 5000-6000 devirleri ve 5. vitesi gösterdim motora. kafa kaldırmasa gidecemde. aşırı torktan ön tekeri yere bastıramıyorum.. hele yüksek devirlerde zaptedemiyorum hayvanımı :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
valla uğur sorun dediğin keşke bu olsun. adamlar teklemeler, yağ yakmalar, çalışmamalar, yolda giderken parça düşürmeler gibi sorunlarla başediyolar. bu sorundan sayılmaz hani. 10 dakikalık işi var serviste.

bu arada motor iyice bağımlılık yaptı. az önce biraz daha gezdim. 27 km yapmışım :) 107 km oldu motorum.

ilk defa 5000-6000 devirleri ve 5. vitesi gösterdim motora. kafa kaldırmasa gidecemde. aşırı torktan ön tekeri yere bastıramıyorum.. hele yüksek devirlerde zaptedemiyorum hayvanımı :)

Öyle abi haklısın.
Cumartesi üçerlere gidip bende şu işi bitireceğim,okula minibüslerle gitmekten gına geldi.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
gel uğur gel. Sayfamızı süsle :rendeer: ybr ye 4800 paramı verilir yahu? 3 liraya tamamdır bu iş.
Yav tahsin bi biz göremedik şu kafa kaldırmaları :sunny: senin debriyaj balataları yeni ondan olmasın? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst