Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet. Yağmur biraz zorluyor ve sert fırtınalar. Sen ne yapıyosun kışın?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
evet. Yağmur biraz zorluyor ve sert fırtınalar. Sen ne yapıyosun kışın?

bu kış askerdeyiz zaten o yüzden mayısa kadar gezmek yok ondan sonra ver elini yolar beni bekler abi ancak önceden ne yapıyordun dersen hava iyi olursa sağa sola gidiyordum ama uzun yol yapmazdım pek sadece ş.içi binerdim sağa sola gitmek için :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok yağmurlu havada bende uzun yol yapacak kadar kafayı yemedim. Şehir içi. Çok ıslanmışlığım vardır araba evde yatarken. Motosikletten kopamıyorum. Tiryakisiyim. :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Fatih hava soğukken bile binmiyor bakma sen yağmurda falan biniyormussun gene abi.Uzunn yol hak getire.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Tatlı su motorcusu fatih.

Fatih hava soğukken bile binmiyor bakma sen yağmurda falan biniyormussun gene abi.Uzunn yol hak getire.

kanka hatırlarsa 300 km yağmuru yiyen bendim sen değildin kütahyadan gelirken tatlı su motorcusu olsaydım o kadar yolu yağmur yiyerek gelmezdim ben yılın 12 ayı motora binerim ancak kışın yağmur yağmadığında binerim hava kapalı olsa yağmasa gene binerim ş.içinde sıkıntı yok uzun yol yapmama sadece kışın
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
arkadaşlar 100km deki yakıt sarfiyatını nasıl ölceriz. ?
yedek depo varmı wolfte ?
birde geceleri benzin musluğunu kapatıyor musunuz ? yani musluk açık bırakınca benzin kaçırırmı ?
motoru aldığımda 30tl benzin almıştım. en az 200km gitmesi gerekir. şu an 80km de. ve depo göstergesine bakılırsa hiç 200km gidecek gibi durmuyor ..
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
yedek depo var musluğu tam tersine çevirirsen yedek oluyor.depoyu azına kadar doldurursun 100 km kullanırsın bir daha doldurursun.aldığın yakıt 100 kmdeki tüketimdir.Ben acıkcası kapatmıyorum musluğu sürekli açık.Yedek depo 3-3,5 litre gibi birşey alıyor.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaşlar 100km deki yakıt sarfiyatını nasıl ölceriz. ?
yedek depo varmı wolfte ?
birde geceleri benzin musluğunu kapatıyor musunuz ? yani musluk açık bırakınca benzin kaçırırmı ?
motoru aldığımda 30tl benzin almıştım. en az 200km gitmesi gerekir. şu an 80km de. ve depo göstergesine bakılırsa hiç 200km gidecek gibi durmuyor ..
Valla geçmiş sayfalarda ben ölçmüştüm. Depoyu fulledim, 445 km lerde yedeğe düşmüstü. Gene fulledim 12.5 litre aldı yedegin üstüne. 100 km de 2.8 litre yakmış şehir içi, full artçılı, bol bol rampalı, ve 5 ci vitesi pek görmeden. Uzun yolda 100 km de 2.4, 2.5 litre falan yakacağını düşünüyorum. Ama gene artçılı.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
100km/3lt yaksa razıyım.
mazot köpürdüğünden doldurarak ölçüm yanlış olabiliyor. demek benzin köpürmüyor ? hiç benzinli araç kullanmadım. kusura bakmayın.

yedek depo nasıl dolduruluyor?
kullanım kitabı yokki anasını satiim. okuda anla. attılar motoru önümüze. hadi yallah :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bi kap düşün (depo) 15 litre. İçinden 12 lire sınırına çeşme koy. Normal orası. O çeşme bitti. Çeşmenin altında 3 litre kaldı o yedek. Alttaki çeşme. İki çeşmeyi bi çeşmeye bağlamışlar.depo dibinde 2 adet boru var ince. Birinin ucu 3,4 cm yukarda bu normal depo, benzin oraya gelince borunun ucu boşta kalıyor, bi boru daha var en dipte, çeşmeyi yukarı çeviriyosun alt borudan benzin emmeye başlıyor. Buda yedek. Yani deponun içinde başka bi yedek depo yok.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
arkadaşlar yağmur nasıl etkiler bizim motorları ?
geceleri branda örtsemde gündüz ıslanıyorum.
başta zorlansamda şimdi gezmeden duramıyorum :) 55km oldu motor. ah bi evraklar gelse plakayı çıkarsam dahada gezerimde.
1-2-3. vites 4000 deviri geçmeden sakin şehiriçı geziyorum. malum rodajın ilk 150kmsi böyle gidecek.
kaskıda gdr marka 2. el aldım.
xxl aldım. kasksız olmuyor hani.
4000 devirin çokda altına inme ille 4000 devir olacak diyede bir zorunluluk yok arada sırada yüklenebilirsin 6-7000 devir görebilirsin zarar etmez yani yeterki devamlı aynı devirde sabit gitme :bounce:

100km/3lt yaksa razıyım.
mazot köpürdüğünden doldurarak ölçüm yanlış olabiliyor. demek benzin köpürmüyor ? hiç benzinli araç kullanmadım. kusura bakmayın.

yedek depo nasıl dolduruluyor?
kullanım kitabı yokki anasını satiim. okuda anla. attılar motoru önümüze. hadi yallah :)
Yedek depo ana depo doldurulurken doluyor zaten deponun alt tarafında bi bölüm gibi düşün benzin alırken ilk önce orası doluyor sonra depo doluyor:cat: Kullanma kılavuzu nasıl olmaz ya sıfır motor almışsın hayret :silent: aldığın yerle görüş iste bence olmak zorunda vermeleri lazım :bounce:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
@adem80
abi sağol. kırk yıl düşünsem amlayamazdım bu olayı. tesekkurler

@egelim 43
valla ne bilim kitabında öyle yazıyomuş. yoksa motorda bas diyor.
evraklar salı günü gelecek. ama kullanım kitabı geleceğini sanmam.

şimdilik tek sorunum ön frene basınca gelen anormal sürtme sesi. servisi aradım. getir hemen halledelim dedi.
plaka çıksın ilk iş servis yolunu tutacağım.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
aynen dogru soylersın.yanlız ben sana soyleyeyım evden once karsı cıkılıyor.kucuk bı anı bu yaz.erdek bana 35 km falan.cat kapı yanı.hazıran sonu hava 38-40 derece ogle saatlerı.ewe geldım hatuna dedım ben erdege gıdıyorum havlumu parmak arası terlıgım ve sortum lutfen geleceksen sende hazırlan.motorla gıdecegım ıcın gelmedı zıra o gunlerde karsı.saate bak dedım cıkarken.yarım saat sonra erdekte denıze gırerken bırıne fotolarımı cekıp gonderdım hatuna o oldu.sımdı benden once hazırlanıyo...motor bı tutku oluyo hakkaten...

Al benden de o kadar benim hatun da aynı düşüncedeydi :) senin kullandığım arabaya binmem diyen şimdi benim kullandığım 2 teker motosiklete biniyor birde işe bıraktırıyor zorla :D
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
@adem80
abi sağol. kırk yıl düşünsem amlayamazdım bu olayı. tesekkurler

@egelim 43
valla ne bilim kitabında öyle yazıyomuş. yoksa motorda bas diyor.
evraklar salı günü gelecek. ama kullanım kitabı geleceğini sanmam.


şimdilik tek sorunum ön frene basınca gelen anormal sürtme sesi. servisi aradım. getir hemen halledelim dedi.
plaka çıksın ilk iş servis yolunu tutacağım.
Büyük bi ihtimalle evraklarıyla beraber gelecektir kullanma kılavuzu çünkü arka tarafında servislerin kaşelediği bakım yaprakları var ön frenide dert etme en fazla kaliteli yumuşak bi balata takarsın randumana girer :cat:
@ erenaltun noldu bizim yağmurluk işi gidebildinmi c.tesi günü :silent:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hayret :sunny: kullanma kılavuzu olması lazım arkadaşlar yeni alınan motorlarda yoksa isteyin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst