Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bu gun sıgortayı yaptırdım üç tane firama 90/100/115 istedi ergodan 45 tl yaptırdım... wolf modelini bulamadı 150 lık salco nunukınden yaptı sorun olmasın abı dedım olmaz dedı... şase no bilmem ne nolar kayıtlı sıkıntı yok dedi...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
bu gun sıgortayı yaptırdım üç tane firama 90/100/115 istedi ergodan 45 tl yaptırdım... wolf modelini bulamadı 150 lık salco nunukınden yaptı sorun olmasın abı dedım olmaz dedı... şase no bilmem ne nolar kayıtlı sıkıntı yok dedi...

ramazan abi ergo dediğin firma mı eğer o kadar ucuz sa orada benim motorunkunuda orda yaptıralım abi sana parasını göndereyim :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
adam bu fiyatı çıkardı ,,, antalya ile konyanınki değişir tabi ,,, mondial motorun olsaydı 75 tutardı dedi salcoya bu fiyat çıkardı ben de hay hay dedim yaptırdım istersen bir soralım genede
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
adam bu fiyatı çıkardı ,,, antalya ile konyanınki değişir tabi ,,, mondial motorun olsaydı 75 tutardı dedi salcoya bu fiyat çıkardı ben de hay hay dedim yaptırdım istersen bir soralım genede

sor abi burdada varmış şimdi sende görünce araştırdım ergo sigortayı gökce sigorta yapıyormuş alanyada :)
sen sor abi bire ben sorayım bakalım ne decekler plakası 07 fay 64 bunu söylemessen belli olmaz fiyatı :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Ramazan abi kurye olarak çalışırken ilk işyerim bana prohelin takımını almıştı.Diğer kurye arkadaşın bedenini bulamadık diye ona prosev almıştım.2 sinide detaylı inceledim.Prohel daha iyi.Yaklaşık 8 ay kadar kullandım.Herhangi bir sorun yaşamadım.Çok yağmur yerse su alıyor ikiside haberin olsun.

Ben zaten kuryelik yapmıyorum ev-iş arası günde 30 dakika toplam yağmur almaz o kadar süre içinde ki o saatlerde yağmur yağacağı meçhul ..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tek plakadan bakmıyor heralde ... serı no şası no gıbı şeyler ıstıyor sen bır sor ıstersen önce olmassa bana ruhsatın resmını yolla bende onlan sorarım ama konya ile antalya arası kesın fıyat farkı olur
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Arkadaşlar bildiğiniz üzere yan çanta işine kafayı takmış durumdayım.Hard çanta düşünüyorum ancak kafamı kurcalayan bir soru var.Motorun yan yatması durumunda yük koruma demiri ve yan çantalara binecek.Plastikten yapılmış birşey motorun yüküne ne kadar dayanır tartışılır.Bu yüzden acaba tekstil olanlardanmı baksam diye düşünmeye başladım.Yada Hard çantayada koruma demiri yaptırıcaz.Siz olsanız hangisini secerdiniz.

---------- Post added at 18:46 ---------- Previous post was at 18:40 ----------

tabi tekstil olan çantalarada fazla yük binerse şekli değişiyor tekere sürtme yapabilir.bide bağlantılarının yırtılma ihtimali var.Dikiş ne kadar dayanır buda düşündürücü
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Arkadaşlar bildiğiniz üzere yan çanta işine kafayı takmış durumdayım.Hard çanta düşünüyorum ancak kafamı kurcalayan bir soru var.Motorun yan yatması durumunda yük koruma demiri ve yan çantalara binecek.Plastikten yapılmış birşey motorun yüküne ne kadar dayanır tartışılır.Bu yüzden acaba tekstil olanlardanmı baksam diye düşünmeye başladım.Yada Hard çantayada koruma demiri yaptırıcaz.Siz olsanız hangisini secerdiniz.
meriç daha ne istiyorsun hard çanta herhangibir kaza da senin bacaklarını hiç tahmin edemeyeceğin kadar korur sana birşey olmaz çantalar da sadece çizilir.

---------- Post added at 18:49 ---------- Previous post was at 18:46 ----------

benim sana tavsiyem her 2 ürünü de alma eğer 300 veriyorsa bence bütçe yi biraz daha yukarı çek rüzgarı hissettirmeyen yağmur almayan bi takım al bende prohell var rüzgarı hissediyorsun yağmuru da zaman la alıyor keşke zamanında biraz daha iyi bişeyler alsaymışım diyorum ama o zaman maddiyat biraz sıkıntılıydı:pale:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
meriç daha ne istiyorsun hard çanta herhangibir kaza da senin bacaklarını hiç tahmin edemeyeceğin kadar korur sana birşey olmaz çantalar da sadece çizilir.

---------- Post added at 18:49 ---------- Previous post was at 18:46 ----------

benim sana tavsiyem her 2 ürünü de alma eğer 300 veriyorsa bence bütçe yi biraz daha yukarı çek rüzgarı hissettirmeyen yağmur almayan bi takım al bende prohell var rüzgarı hissediyorsun yağmuru da zaman la alıyor keşke zamanında biraz daha iyi bişeyler alsaymışım diyorum ama o zaman maddiyat biraz sıkıntılıydı:pale:

Fatih yukarıda dediğim gibi gün boyu motor üstünde olmayacağım günde 30 dakika ev - iş 30 dakika iş - ev kullanıyorum toplasan enfazla 1 saat motor üstünde olacağım senin dediğin gibi beni ıslatmaz herhalde o ürünler işimi görsün yeter .
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
meriç daha ne istiyorsun hard çanta herhangibir kaza da senin bacaklarını hiç tahmin edemeyeceğin kadar korur sana birşey olmaz çantalar da sadece çizilir.

Beni düşündüren kısmı orjinal demirler bizim motorlara uyumlu değil onlar L şeklinde kaza ve düşme anında demire biniyor yük çantaya birşey olmuyor.Biz sanayide yaptıracağımızdan acaba yaptırabilirmiyiz.Yada ben motoru arka bahçeye koyuyorum.Evin içerisinden geçirmek zorundayım motoru.Kapıdan ön koruma demiri geçmiyor yan getirip önce bir tarafı dışarı çıkarıyorum sonra güzeltip diğer tarafı geciriyorum.Şimdi bu şekilde bile zor gecerken arkalarada ek demir yaptırdığımda nasıl geçireceğimide düşünmem lazım :)

Uzun lafın kısası hard çanta iyidir soft hiç düşünmeyek


HONDA-CBF-150-YAN-CANTA-DEMIRI
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Google'a motorlar arası lamba değişimi yaz. Ilk sayfa benim sayfa, burada yayınlamıştim. Istersen kendin yapabilirsin. 3 kere kaza yaptım bir de kamyonet yandan girdi. Çantalar beni korudu. Maliyet çifti 50 tl bile tutmaz.

Dmiri sanayide yaptırdım. Cublarin arka Ayakliklari gibi. kalın demirden yaptırdım ve beni 4 kere kurtardı. Senin resmini koyduğun resimdekiler çok ince..

Istersen koctasta metal kutular var. Onlarla da yan çanta yapabilirsin. Tanesi 30 tl
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
ne bakarsın abi sen fatihe o sattı zaten titanı :) kadırga ile ilgili bisi yazarsak ona kızsın salcano bizimdir bizim kalacak
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam yazıyom madem. Geçen gün artçılı 400 mt kadar çok bi dik rampadan aşa indim. İlk 100 metre ön frende sıkıntı yok. 200 mt olunca ön frene daha sıkı asılmak zorunda kaldım. 300 mt den 400 mt ye kadar balata kokusu burnumun direğini düşürdü ve nerdeyse fren tutuşu %80 azaldı. Yandı yanacak ön fren balataları derken rampa aşa yol bitti :sunny: aynı rampayı 96 ve 2005 titanla defalarca indim. Böyle bi sorun olmamıştı. Ön fren balataları çok sert galiba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst