Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
muğla 130, fethiye 300 km uzaklıkta :santa: milastada varmış. 70 km. Bi ara gider bakarım.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
FATIH ARANIZA DAHA ONCEDEN HOŞ GELMİŞTİM ASLINDA 8-9 SAYFALARA BAKARSAN BENI HATIRLAYACAKSIN SADEKAHVE33 NIKIYLE YAZIYORDUM.FAKAT NE OLDU BILMIYORUM BIR SURE SONRA GIREMEZ OLDUM.HATIRLARSAN 28.04.2012 DE ALMISTIM BEN SALCANOMU.MUTHIS BIR YAZ SEZONU GECIRDIM.SUANDA 7750 KMDE MOTORUM.SEYTAN KULAGINA KURSUN YAPTIGIM MASRAF SADECE 1200KM DE BIR YAG DEGISIMI VE YAKTIGIM BENZIN UCRETI.CANAKKALE,ERDEK,İZMİT,KANDIRA,ŞİLE,BALIKESIR,MANISA,IZMIR,BURHANIYE VE BODRUM YOLCULUKLARIM OLDU.HATTA EGELIM 43 NIKLI ARKADAS LA AZ DAHA TANISMA FIRSATIM OLACAKTI.ERDEGE GELMIS KENDISI BENIM ARKADASIM LA SOHBET ETMISLER KUSADASINA GIDECEGINI SOYLEMIS YENGEYLE.PROFILDEN BAKTIM SONRASINDA GITMISTE IZINDEYMIS O DONEM.BENDE HANIMLA BOL BOL GEZDIM.ERDEK YAKIN OLDUGU ICIN 2.KAPIMIZ OLDU ZATEN BAYRAMIN 2.GUNU BURHANIYE TARAFINA GITTIK.VELHASIL BU SALCANOYU ALLAH OLMAYANA NASIP ETSIN.BENIM BASLANGIC MOTORU OLARAK ALDIGIM MOTORDUR BU.F650 DUSUNUYORUM.TEMIZINDEN BULABILIRSEM.ARIYACAM TABIKI.MOTOR ARTIK BENIM ICIN YASAM TARZI OLDU DIYEBILIRIM.MOTOR KULLANMAMA VESILE OLAN FATİH AKKANIŞ ARKADAŞIMA BINLERCE ŞUKRANLARIMI SUNUYORUM BURADAN.HERKESE HAYIRLI YOLCULUKLAR IYI SURUSLER KAZASIZ BELASIZ INSALLAH.BU ARADA HAYIRLI BIR KISMETI CIKARSA BENIM SALCANOYU VEREBILIRIM AMA TANIDIK BILDIK BIRI OLURSA MOTORA BAKAN BIRI OLURSA YOKSA KIYAMAM MOTORUMA...
Sade kahveli Salcano 7946 :) hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin kardeş :rendeer: Motoru almana vesile olan Fatih bizim karacabeyde tanıştığımız işçi nickli Fatihmi ?

---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:02 ----------

[/COLOR]o ybr nin dumani iste gazi cevimeyeyim yani
3,4 saniyede. 100 e cikan tek ybr o

---------- Post added at 01:01 ---------- Previous post was at 00:58 ----------

birak şimdi o grnc kardeslerini benim dumani mi yutmayi sende istiyorsun yalan mi soyle[/QUOTE]

Hee Fatih heee :queen: ulen duyan edende ybr değil r6 falan sancak motürünü 120 yapsa nolur 80 yapsa nolur? :p bak bu kadar dillendirme nazara falan gelirsin Alimallah :sunny:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
muğla 130, fethiye 300 km uzaklıkta :santa: milastada varmış. 70 km. Bi ara gider bakarım.

fethiye baya uzakmış ama abi muğla olsa fark etmez rodaj olurdu senin için :)

neyse hayırlısı allah gönlüne göre versin titan şu aralar çok mu yağ eksiltiyor yada nesi var abide değiştirecen ki yaşı önemli değil şasesi sağlamsa binmeye devam et
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
uzun yolda canını çıkarırarak bindiğim için uzun yolda çok yağ yakıyor. Boşta gaza asılıp bırakınca duman belli oluyor. F54 fatıh te fazlaca dumanı hem farketmiş, hemde yutmuş. :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
aynen konusmussunuz bız onunla gezılere beraber cıkıyoruz.hatta cocukluk arkadasıyız.umarım bıgun denk gelırız hep bırlıkte yol yaparız.
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
35
Arkadaşlar Aldığım Salcano Wolf'un içinden kullanma klavuzu çıkımadı. dolayısıyla motor hakkında yeterli bilgiye ulaşamıyorum. şu an 175 km de. şimdilik 5.000 deviri geçmiyorum ve elimden geldiği kadar 2 kişi binmemeye özen gösteriyorum. Araştırdığım forum sitelerinde ulaştığım sonuç bu yani bu şekilde rodaj yapmaya gayret gösteriyorum. Sizce doğru mu yapıyorum ya da rodaj konusunda sizin herhangi bir tavsiyeniz var mı ?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
uzun yolda canını çıkarırarak bindiğim için uzun yolda çok yağ yakıyor. Boşta gaza asılıp bırakınca duman belli oluyor. F54 fatıh te fazlaca dumanı hem farketmiş, hemde yutmuş. :queen:

abi sekman piston at birde keçeleri değiştir maliyetin en fazla 50 tl olur sonra devam edesin sürmeye bence sorun olmaz şase sağlamsa kaporta flan bence tın tın sür titanı ama bıktıysan artık salcano alak sana 2 ellere baktım çok uygun fiyata var az km de modelli
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
keçeleri derken contaları demek istedin galiba fatih. İlk rektefe, rodajda 2.5 yıl önce ilk çalıştırmalarda gözle görülür duman atıyodu. Sonraları kesmişti dumanı. Yağ azda olsa yakıyodu. Şimdi daha çok yakıyo. O zamanlardan acaba bi hatamı vardı motorda? En sonunda kendim elime alacam motoru. İçini açıp bakıcam. Gömlekte çizik varmı, segmanlar yanlışmı oturmuş falan. Usta karburatörü ayarladıgını söylemişti ama bugün karburatörü söktüm, inceledim. Ayarlanmış bi yer göremedim. Zandedersem karburatör ayarları aynı. Kazıklandım galiba. Geç farkettim. Bi yeni segman piston atmak lazım galiba. Orjinal pistonu uzun etekliydi. Şimdiki yanlış hatırlamıyosam kısa etekli. Bu yüzden yağ yakarmıki?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sade kahveli Salcano 7946 :) hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin kardeş :rendeer: Motoru almana vesile olan Fatih bizim karacabeyde tanıştığımız işçi nickli Fatihmi ?

---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:02 ----------

[/COLOR]o ybr nin dumani iste gazi cevimeyeyim yani
3,4 saniyede. 100 e cikan tek ybr o

---------- Post added at 01:01 ---------- Previous post was at 00:58 ----------

birak şimdi o grnc kardeslerini benim dumani mi yutmayi sende istiyorsun yalan mi soyle

Hee Fatih heee :queen: ulen duyan edende ybr değil r6 falan sancak motürünü 120 yapsa nolur 80 yapsa nolur? :p bak bu kadar dillendirme nazara falan gelirsin Alimallah :sunny:
3 4 saniyede 125'lik motor 100'e nasıl çıksın debriyajsız vites değiştirme durumunda bile imkansız. 4 kere vites değiştirecek 100'e kadar, Boşta 4 kere 4-5 bin devirden 9 bine kadar gazlasanız bile 3-4 saniye zaman alır.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
keçeleri derken contaları demek istedin galiba fatih. İlk rektefe, rodajda 2.5 yıl önce ilk çalıştırmalarda gözle görülür duman atıyodu. Sonraları kesmişti dumanı. Yağ azda olsa yakıyodu. Şimdi daha çok yakıyo. O zamanlardan acaba bi hatamı vardı motorda? En sonunda kendim elime alacam motoru. İçini açıp bakıcam. Gömlekte çizik varmı, segmanlar yanlışmı oturmuş falan. Usta karburatörü ayarladıgını söylemişti ama bugün karburatörü söktüm, inceledim. Ayarlanmış bi yer göremedim. Zandedersem karburatör ayarları aynı. Kazıklandım galiba. Geç farkettim. Bi yeni segman piston atmak lazım galiba. Orjinal pistonu uzun etekliydi. Şimdiki yanlış hatırlamıyosam kısa etekli. Bu yüzden yağ yakarmıki?

abi etekten flan anlamam ama benim aldığım cg de yakıyormuş orada belli olmuyordu pek güneşte belli oluyordu ara ara duman attığı belliydi söktük işte kendimiz keçeleri değiştirdik sibopların piston sekman attık orjinal boyutunda taiwan malı 30 tl miş şimdilik iyi duman atma yok bakalım rodajdan çıksın gidişinide görecez

bu arada sen sekman atarsan bence honlamada yaptır bir üst pistonda daha iyi verim alırsın sen yaparsın abi ya kolay 2-3 saatde söker takarsın ama işte diğer işler vaktini alır onuda acele etme kendin yap sana service manuel inide atarım yapacak olursan titanın bakarsın anlamadığın yer olursa sana en fazla 70-75 tl ye maal olur sıfır gibi olur motorun :)

Arkadaşlar Aldığım Salcano Wolf'un içinden kullanma klavuzu çıkımadı. dolayısıyla motor hakkında yeterli bilgiye ulaşamıyorum. şu an 175 km de. şimdilik 5.000 deviri geçmiyorum ve elimden geldiği kadar 2 kişi binmemeye özen gösteriyorum. Araştırdığım forum sitelerinde ulaştığım sonuç bu yani bu şekilde rodaj yapmaya gayret gösteriyorum. Sizce doğru mu yapıyorum ya da rodaj konusunda sizin herhangi bir tavsiyeniz var mı ?

arkadaşlar bende 2 klavuz var biri salcano biri jianshe :) neyse ben size yazayım lazım olan okur

1- 0-150 km arası : gaz kolunu 1/4 den fazla çevirmeyiniz motor devri 4000 rpm olmalı 1 saatlik kullanımdan sonra motoru stop ediniz. 10 dk motorun soğumasını bekleyiniz. tekrar kullanmaya başlayınız. gaz kolunu sık sık çevirerek değişik devirlerde kullanmaya çalışınız. sabit hızda kullanmayınız.

2- 150-500 km arası : kullanım süresince 1/2 gaz vermeye başlayınız. motor devri 5000 rpm olmalı. kesinlikle tam gaz vermeyiniz. hızınızı ve vitesini sık sık değiştiriniz. sabit gazda kullanmayınız.

3- 500-1000 km arası : motor devri 6000 rpm olmalı. kullanım süresince 3/4 gaz vermeye başlayınız. kesinlikle tam gaz vermeyiniz. hızınızı ve vitesinizi sık sık değiştiriniz. sabit gazla kullanmayınız.

4- 1000 km den sonra : motorun devri 8500 rpm yi geçmemeli motorunuzun hızını yolun durumuna göre ayarlayınız.

kitapçığından yazdım inş. işini görür
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam fatih. Kafama göre bi motor-para bulamazsam yaptırcam. Bu haliylede fişek. Sadece yağ yağ yakıyor. Baska problem yok.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
tamam fatih. Kafama göre bi motor-para bulamazsam yaptırcam. Bu haliylede fişek. Sadece yağ yağ yakıyor. Baska problem yok.

ayarla bakalım bewnde cgnin orjinal conta takımını buldum pazar günü dağıtacam komple değiştircem contalarını inş. yan kapaklarını boyayayım sökmüşken diyorum artık bu gidişle binecez gibi cg ye :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
günaydın millet. F54 fatihle buluşacaktım, telefonu kapalı. Tam olarakta yerini bilmiyorum. Mevlüt var oraya gitçem galiba.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Evet arkadaşlar bugün ilk ceza mı yedim motorla :) çevirme uygulamasına yakalandım a2 ehliyet dışında herşeyim tamdı arka çanta yoktu ve 319 tl ceza yedim :) indirim uygulanarak 250 tl ye düştü 1 hafta içinde ödersem tabi. En azından daha önce cezam olmadığı için ve a2 olmadığı için bağlanmadı motor yetersiz ehliyetten yedik cezamızı siftahı yaptık yaklaşık 3 yıldır aktif sürerim scooter ile manuel viteste ilk cezamızı yedik..
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Evet arkadaşlar bugün ilk ceza mı yedim motorla :) çevirme uygulamasına yakalandım a2 ehliyet dışında herşeyim tamdı arka çanta yoktu ve 319 tl ceza yedim :) indirim uygulanarak 250 tl ye düştü 1 hafta içinde ödersem tabi. En azından daha önce cezam olmadığı için ve a2 olmadığı için bağlanmadı motor yetersiz ehliyetten yedik cezamızı siftahı yaptık yaklaşık 3 yıldır aktif sürerim scooter ile manuel viteste ilk cezamızı yedik..
kötü olmuş ramazan ancak en kısa zamanda ehliyetini al derim ilere başın ağrır gerekirse fazla binme motora
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
kötü olmuş ramazan ancak en kısa zamanda ehliyetini al derim ilere başın ağrır gerekirse fazla binme motora

Zaten a2 için kursa başladım sadece işe gidil geliş için kullanıyorum polis çevirmelerinin nerelerde yapıldığını biliyorum gerçi artık çevirme bölgelerinden geçmemeye çalışacağız..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst