senin gibi gencleri pistlerde gormek isteriz maykTurbo takmana gerek yok orjinal hali ilede yer onu SALCANO çok büyütmüþün F54 ün YBR yi be Adem :mrgreen:
abisi ben artik 250 cc den kucuk motorla kapismiyom cunku cok ciliz kaliyolarkapýþmayamý gelecekmiþ, yoksam gezmeyemi?
hacı gündüz aklıma geldin neredesin ?Ya adem sen teknolojiye ayak uydur keyfinn yerine gelsin
saol adem abitamam kapım herzaman açık. Beklerim. Gel.