Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Len adem sat titan i al bi ybr belki bana yetisirsin o zaman
olmadi sifir salco al tisir tisir gez hem rahat hem saglim
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
o muhabbetler koyu maşallah ben sizin hepinizi geçerim de şimdi ayıp olmasın diye geçmiyorum büyüğümsünüz :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sen önce rampada bana yetiþ :pl:
adem sen düze inme koç yoksa madara ederim seni aleme

---------- Post added at 19:15 ---------- Previous post was at 19:12 ----------

fatih seneye salcanoyla sollucam seni :queen:
buraya gelmeden once de titanla gececektin naberr
az duman yutmadin apache kardisine de verdim dumani
benle yariscak motor yok koca yalikavak ta
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben kapıştımya o yeter. :) senin motor okunmuş, üflenmiş motor. :sunny: düzde okunmuş sadece. :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Benim. Motorun eski sahibi cübbeli ahmet hoca idi iyi okumuş nefesine saglik bak duzde tutulmuyor
bi kere keseciye sokayim dedim tekerler yerden ucuyor mübarek masallah de tosun
benm motor genc birinde olsa fazla ömrü olmazdi çok can yakardi
gazi actihimda kesiciye girecek yaw
canina okumak istemedihim icin cok basmiyom
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Hain bana cok yedirip kilo aldirip motoru yavas goturecen bana sabotaj hee
alirim anahtarini yumurta
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaşlar fatih kilo alcam, motorum ağırlıkla hızlı gitmicek diye az yiyor. O kadar mangal tatlı koyuyorum önüne :pl: biraz yiyip kalkıyor :santa: çok ince düşünceli yahu. :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi salcano alıp motoruna turbo takıcam. Dumanıylada fatihi boğucam. :santa:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Turbo takmana gerek yok orjinal hali ilede yer onu SALCANO çok büyütmüşün F54 ün YBR yi be Adem :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi salcanoyu alınca böyle gaz vercem bak= ::gazla:: turboya gerek yok yani. Ben fatihi pisikletnen bile geçerim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst