Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Bişeyciği yok fatih :) Accık elektrik sistemine yüklendik oda bana fazla dedi motör geri söktük.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
La fatih sende. 5A Akü var motorda gündüz farı , xenon , alarm , ıvır zıvır biton sey var.Hani bir zahmette olsn o kdr :) :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaşlar arkaya top case takmayı düşnüyorum en az 45 LT olsun diyorum iki kask alacak şekilde


http://www.motosuperstore.net/COX-52-LT-ARKA-CANTA,PR-1336.html

ben bunu buldum...tavsiyeleriniz nelerdir ? arka demiri değişirmem gerekirmi? birde kendim takabilir miyim sorunsuz ?

ersin kendin takabilirsin kendi demiri yeter arka demiri değiştirmene gerek yok ancak 52 lt lik takacağından motorun gidişi değişir arkaya bir şey koyunca dengen az değişir bilgine :)
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
ersin kendin takabilirsin kendi demiri yeter arka demiri değiştirmene gerek yok ancak 52 lt lik takacağından motorun gidişi değişir arkaya bir şey koyunca dengen az değişir bilgine :)

Ersin aman coxtan uzak dur.Almayı düşündüğün çantadan kullanıyordum tabi parçalanana kadar.Büyük olması dengeyi çok etkiliyor.Asıl alma dememin sebebi kilit sistemi çok dandik.Menteşe pimleri düşüyor.Çanta sürekli düşüyor vidalaman gerek tablaya.Onun yerine şöyle birşey bak

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...canta-genis-ic-hacim-sok-fiyat-96194518/detay
Teşekkür ettim beyler bu maxem iyiymiş !!! 46 lt de çok etkiler mi gidişi ??elimde kask taşımaktan yoruldum , iki kask alsın diyorum enazndan , diğer türlü motosikletintipini bozuyo bu çantalar zaten...
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Gidişte gene etkisi oluyor dengeyi bozuyor da Cox cantadan daha az etkili.2 Sinide kullandım ben kuryelik yaparken.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Yakıt son ayardan sonra gayet güzel fatih :)yada 4000 km yi gecince motör iyice oturdu herşey yerine
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst