- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #461
fatih olum bi motor o kadar türtüklenirmi yav? Ben daha iyi dürüklemelerle daha iyi sonuçlar çıkartabilirdim fatih :queen:
e abi ilk zamanlar bir şey bilmiyorduk dürdükledik hep ama bak hala taş gibi sağlam devam ediyor sonuç da salcano bu
Eline sağlık Fatih kardeşim çok güzel bi deneme yazısı olmuş :cat: ayrıca her aklıma geldiğinde olduğu gibi tekrar teşekkürlerimi sunuyorum sana Salcanoyla beni tanıştırdığın için :rendeer: iyiki binip gelmişsin yanıma motorunla :cat:
sağol abi teşekkürler elimden geldiğince hayatımdan yazdım kısmet işi abi allah senin oraya beni gönderdi başka motor için ama senin benim motoru beğenmen sağlandı nerden nereye