Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
Arkadaşlar dua edin artk butun işim bankaya kaldı motor gitti giiyor durumuna düştü artık :) kapış kapış maşallah :) yarın da kredi olayı hallolursa bu hafta gidicem inş. kocaeliye hafta sonu da izne çıkıyorum 15 gun salcosuz geçirmeyim izni dualarınıza ihtiyacım var :)) (garantiden istediğim kampanyadan kredi alamadım yoksa bugün bitmişti iş :)bi daha girmem o kapıdan içeri ...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hadi bakalım hayırlısı olsun hakkında inş. İftar vakti orucunu açarken dua et :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Benim scooteri versem bi salcano alsam çok kıyak olur

Scooter nasıl bi şey:silent: ne marka kaç model:silent:

ahmet abinin sormuş bak ne marka o kışın scooter alacaktı belkin takas eder :)

Arkadaşlar dua edin artk butun işim bankaya kaldı motor gitti giiyor durumuna düştü artık :) kapış kapış maşallah :) yarın da kredi olayı hallolursa bu hafta gidicem inş. kocaeliye hafta sonu da izne çıkıyorum 15 gun salcosuz geçirmeyim izni dualarınıza ihtiyacım var :)) (garantiden istediğim kampanyadan kredi alamadım yoksa bugün bitmişti iş :)bi daha girmem o kapıdan içeri ...

hadi hayırlısı kardeş Allah gönlüne göre versin
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Valla benim için farketmez Fatihçim biliyosun ticareti severim ben :cat: değil scooterla incirle yada kabak çekirdeği ile bile takas ederim Salcoyu yeterki hesap tutsun :cherry: ama scooterdan vazgeçtim gibi sanki ne bilem iki motora ne gerek var diye düşünüyom :silent:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Valla benim için farketmez Fatihçim biliyosun ticareti severim ben :cat: değil scooterla incirle yada kabak çekirdeği ile bile takas ederim Salcoyu yeterki hesap tutsun :cherry: ama scooterdan vazgeçtim gibi sanki ne bilem iki motora ne gerek var diye düşünüyom :silent:

bilirim bilirim bu işleri iyi bilirsin zaten decedim scooteri ne edecen sür kışında motorunu zaten alırsan araba alırsın kışlık oda yeter sana
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Herkese merhaba, hayırlı cumalar
Yine dağlara vurdum salcanoyu. :queen:
20120726162033.jpg


20120726162005.jpg


20120726165851.jpg


20120726165922.jpg


@fatih abi önceki hafta bir kaç motorcu gezdim kutuyu alırken ama satmıyolarmış kafa grenajı.
Ama bulucam inşallah:cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Resimler mükemmel Salco zaten mükemmel :cat: bende Erdekte test etmiştim dağ yollarındaki performansını gerçekten tatmin edici buldum:cat: yaa dünya işte kimi yuvarlak farlısını ister kimi grenajlısını :queen:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Herkese merhaba, hayırlı cumalar
Yine dağlara vurdum salcanoyu. :queen:
http://img194.imageshack.us/img194/6742/20120726162033.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/6421/20120726162005.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/6674/20120726165851.jpg

http://img818.imageshack.us/img818/4541/20120726165922.jpg

@fatih abi önceki hafta bir kaç motorcu gezdim kutuyu alırken ama satmıyolarmış kafa grenajı.
Ama bulucam inşallah:cat:

sana da hayırlı camalar enes motorcular da bulamadıysan internetden al

misal;
http://www.rialli.com/urunler/yamah...te-siperlik-ybr-125-siyah-camli-2006-model-m/
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Arkadaşlar bugün trafik sıkışık kırmızı ışıkta bekliyorum ; önümdeki FİAT DOBLO bianda geri vitese aldı kaçamadım bende ...ön teker komple Doblo'nun tamponuna girdi ... Ön çamurluk Paramparça oldu ,sağ suspansiyon reflektörü kırıldı... ön jant sağlam gözüküyor...Bana bişey olmadı çok şükür...
Araç sahibi arabadan indi sonra benm ön tekeri doblo nun tampondan çıkardık...Adam insaniyetli biri çıktı Allah'tan,bişeyn varmı geçmiş olsun falan...Sonra ustayı aradım ...işçilik dahil 60 TL dedi ön çamurluğa....Araç sahibiyle konuşturdum ustayı , usta 60 olur dedi şuncacık çamurluğa...araç sahibinden 60 TL aldım yarın taktırcam yeni çamurluğu...
Arkadaşlar biraz fazla değilmi çamurluğun fiyat sizce ??
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Arkadaşlar bugün trafik sıkışık kırmızı ışıkta bekliyorum ; önümdeki FİAT DOBLO bianda geri vitese aldı kaçamadım bende ...ön teker komple Doblo'nun tamponuna girdi ... Ön çamurluk Paramparça oldu ,sağ suspansiyon reflektörü kırıldı... ön jant sağlam gözüküyor...Bana bişey olmadı çok şükür...
Araç sahibi arabadan indi sonra benm ön tekeri doblo nun tampondan çıkardık...Adam insaniyetli biri çıktı Allah'tan,bişeyn varmı geçmiş olsun falan...Sonra ustayı aradım ...işçilik dahil 60 TL dedi ön çamurluğa....Araç sahibiyle konuşturdum ustayı , usta 60 olur dedi şuncacık çamurluğa...araç sahibinden 60 TL aldım yarın taktırcam yeni çamurluğu...
Arkadaşlar biraz fazla değilmi çamurluğun fiyat sizce ??

bence pahalı git onun yerine ybrnin kini tak olur hemde ucuz 25-30 tl birşeydir
ustalar resmen bazen çok uçuyorlar fiyat konusunda

misal internetde 21,46 tl kargosuyla 26-27 tl olur
http://www.rialli.com/urunler/yamah...169__rialli-on-camurluk-ybr-125-siyah-ms3520/
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Oha yaa ... iki katı para almışım adamdan...Ustanın yüzünden adamın hakkına girdik iyimi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Orjinal takmasam da ybr falan taksam garantisini etkilermi Fatih kardeş ??
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Oha yaa ... iki katı para almışım adamdan...Ustanın yüzünden adamın hakkına girdik iyimi

motorunda başka bir sıkıntı yoksa hakkının geçmemesini istiyorsan dua et Allah karşına tekrar çıkarır merak etme
bu arada geçmiş olsun motor parçasından konuşurken seni sormadım sende bir şey yok değil mi?

yok ya garantiden etkilenmez zaten çoğu şeyi mana bularak garantiye sokmuyorlar ki Allah ustaların eline düşürmesin her şeye senden kaynaklı deyip geçiyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst