SALCANO astro-100cc scutter

Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
0
slm ben sakaryadan yazvuz.
yenı aldıgım astro 100 hakkında yazmak ve faydalı olmak için yazmak istedim ben astro yu almada evvel forumlara baktıgımda bı tane bıle yorum göremedim kendi tecrubeme guvenerek aldım.izlenımlerimi sunmaya calısayım
1 gittiğim 110*2=220 km lık yokda beni yormadı basta 90 olan surat 100 km. kadar ulastı tabıı bıraz sınırları zorlayınca
2 ilk 1000 km de herhangı bır yerinde ciddi bir ses ve arızaya rastlamadım
3 alt ve port bagaja ilave gıdonun içindeki askıyıda sayarsak konforlu yukleme bagaj kapasıtesi gayet iyi
4 2 kişiyle dahı cekişini begendım asılıyor yanı
5 yakıtı 97 krs sehiır Dısı
6 artcı gayet rahat seyahat ediyor tıtresim yok denecek kadar az
7 özellikle sehir içinde daha pratıgını dusunemiyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
100'lük motoru ortalama 70km hızla sür, fazla zorlama. 100'lük cub olsa biraz daha zorlayabilirsin ama scooter'ların fazla canı yoktur.
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
0
bu yoruma tamamen katılıyorum ve yorumu bende tum arkadaslarıma tavsıyeediyorum tesekkurler mengu16
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst