- Katılım
- 19 Eyl 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
slm ben sakaryadan yazvuz.
yenı aldıgım astro 100 hakkında yazmak ve faydalı olmak için yazmak istedim ben astro yu almada evvel forumlara baktıgımda bı tane bıle yorum göremedim kendi tecrubeme guvenerek aldım.izlenımlerimi sunmaya calısayım
1 gittiğim 110*2=220 km lık yokda beni yormadı basta 90 olan surat 100 km. kadar ulastı tabıı bıraz sınırları zorlayınca
2 ilk 1000 km de herhangı bır yerinde ciddi bir ses ve arızaya rastlamadım
3 alt ve port bagaja ilave gıdonun içindeki askıyıda sayarsak konforlu yukleme bagaj kapasıtesi gayet iyi
4 2 kişiyle dahı cekişini begendım asılıyor yanı
5 yakıtı 97 krs sehiır Dısı
6 artcı gayet rahat seyahat ediyor tıtresim yok denecek kadar az
7 özellikle sehir içinde daha pratıgını dusunemiyorum.
yenı aldıgım astro 100 hakkında yazmak ve faydalı olmak için yazmak istedim ben astro yu almada evvel forumlara baktıgımda bı tane bıle yorum göremedim kendi tecrubeme guvenerek aldım.izlenımlerimi sunmaya calısayım
1 gittiğim 110*2=220 km lık yokda beni yormadı basta 90 olan surat 100 km. kadar ulastı tabıı bıraz sınırları zorlayınca
2 ilk 1000 km de herhangı bır yerinde ciddi bir ses ve arızaya rastlamadım
3 alt ve port bagaja ilave gıdonun içindeki askıyıda sayarsak konforlu yukleme bagaj kapasıtesi gayet iyi
4 2 kişiyle dahı cekişini begendım asılıyor yanı
5 yakıtı 97 krs sehiır Dısı
6 artcı gayet rahat seyahat ediyor tıtresim yok denecek kadar az
7 özellikle sehir içinde daha pratıgını dusunemiyorum.