[Sakarya - MT]

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Ben zaten şakasına diyorum. Araç kullanacak kişilerle ne içerim nede içiririm.
içeceksekde şöför olarak şeker kıvamında bir çocuk buluruz. Oda burda mevcut o kullanır arabayı :p

Nedir derdin bebişim :mrgreen:

Tolga kötübişey değil demi bu söylediklerin.. Tanıyanlar bilenler doğru söylesin bana kötü bişey demiyo dimiiii

Yok abi, kendi de boş konuştuğundan soruyo işte. Seni cross mekanlarına götürcek kendi kaçıcak, o yüzden soruyo.. Yoksa Sana kötü bişey diyen adam hala nefes alıyo olabilir mi yaahu.. ::karma::
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Nedir derdin bebişim :mrgreen:

İnsanın başında senden daha büyük dert olabilir mi :p

Yok abi, kendi de boş konuştuğundan soruyo işte. Seni cross mekanlarına götürcek kendi kaçıcak, o yüzden soruyo.. Yoksa Sana kötü bişey diyen adam hala nefes alıyo olabilir mi yaahu.. ::karma::

Valla hiç birlikte gezmediğim için bilmiyorum. Biz full koruma takılan insanlarız. Kask diye şapka takanlar var. Düşersin kask kafadan çıkar gider.
Bi de sen öldürdün onu sen çıkar dağlara terörist misiniz siz dağlarda ne işiniz var diye hem polis hem ailen yakama yapışır ilkay bey
Adama gaz verme, nefes alabilir miymiş adam olmadık yerde sana güvenecek ondan sonra nefesini kesecekler. Sen bu cihana pek güvenme abicim sakata gelirsin :cat:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Hani ben abiydin bey mi olduk. Çok ayıp senin bu yaptığın bizim oralarda bey diye..... diyorlar. Neyse bunu da kaldıracağız artık.
Ha bide Adam yerine koyup hesap sorarlar benden demeyemi getiriyosun yani. Çok alındım. Bide teeeessssüüüffff ettim.
Tolgacım bak ben sana yinede tolgacım diyorum. O kadar hakaretten sonra. Çok alındım çooookkk...:salut:
Ha kaskım seninki gibi dinozor görüntüsünde değil ama idare eder baret değil en azından. Çok alındım çooookkkk...:salut:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Tolga yolarım kaskının tepesindekileri ::144::
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Abicim, ciğerimin köşesi, idolüm faysalım.
Ben tedbirli adamım beni bilen bilir. Kaskı olupta altan kilidi takmayan adamla bile yan yana gitmeyiz.
Yani sallıyorum . Oraya sadece kask ile gelirsin. Üzerinde penye olur. Hava zaten sıcak ne gereği var dersin ben kontak bile açmam.
bu konuda anlaşalım gerisini boşver. çok eğlenceli olacak. yeminle içindeki şeytanı dışarı çıkaracaz. haftasonu gelsede bir an önce çamur görsek diyeceksin.
yada en kötü ihtimal motordan soğuyup satacaksın. :p

---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:42 ----------

Tolga yolarım kaskının tepesindekileri ::144::

Senin eline bamya veririm. Anca onu ayıklarsın :queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Yok ben almıyım sen oynamaya devam et bamyanla...
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Ne kadar seviyesiz bir adamsın. Ben şimdi bir şey derdim. yerin dibine girip çıkardın ama neyse. O kadar düşmeyelim.
Bu konuyu burda kapatıyorum. çok pis kınadım seni, biz ne dedik sen nasıl söylüyorsun. ayıp vallahi ayıp ::rantinp:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Sen lafı neresinden tuttun neresinden çektin bilmiyorum ama, senin yanında dura dura böyle olduk işte ne yapalım kader.. :queen:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Sen lafı neresinden tuttun neresinden çektin bilmiyorum ama, senin yanında dura dura böyle olduk işte ne yapalım kader.. :queen:

Ben özelden aşk hayatımıza devam edelim diyorum. Neden ulu orta yerde basın açıklaması yapıyorsun.
Bu seferlik affettim seni :wiinkk:
 
Katılım
13 Kas 2012
Mesajlar
97
Motorcu, motorcunun motoruna, kaskına bilimum alet ve edavatına laf etmez.... :cat:
motorcu7wy.jpg
 
Katılım
5 Haz 2012
Mesajlar
209
ben diyorum ki şu başlığı yenilesek . sakarya listesini güncellesek . nasıl olur ?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
O nasıl olcak? İlk mesajı yazan üyeliğin girişini yapmak lazım..
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bizim ortam mortingen olmuş sayın admin durum nedir ? Sabahtan beri beklemedeyim. Hani verilen sözler :pale:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Aynen mortingen ştrayze.. Dün gece eve gittiğimde girdim dün gece de yoktu. Burağı sopalamak lazım... ::pokey::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst