- Katılım
- 8 Ara 2011
- Mesajlar
- 3,526
- Motosikleti
- Honda VFR 800x Crossrunner
Ben zaten şakasına diyorum. Araç kullanacak kişilerle ne içerim nede içiririm.
içeceksekde şöför olarak şeker kıvamında bir çocuk buluruz. Oda burda mevcut o kullanır arabayı![]()
Nedir derdin bebişim :mrgreen:
Tolga kötübişey değil demi bu söylediklerin.. Tanıyanlar bilenler doğru söylesin bana kötü bişey demiyo dimiiii
Yok abi, kendi de boş konuştuğundan soruyo işte. Seni cross mekanlarına götürcek kendi kaçıcak, o yüzden soruyo.. Yoksa Sana kötü bişey diyen adam hala nefes alıyo olabilir mi yaahu.. ::karma::