[Sakarya - MT]

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
olm soğutmayın beni park yerimden. Öyle bişey peşinde olsam sürekli birileri gelip geçer artçı koltuğundan. Bugüne kadar öyle tanımadığım hatun yaklaştırmışmıyım oğluma ben.. ::miiz1::

Murat sen de kafa mı yapıyon napıyosan bilmiyorum. inşallah başına gelmez.. ne diyim..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Abisi fazer E biniyorsun park parası vermemek için beleş yere çekiyorsun çok jakall sın yani:))))
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Abisi fazer E biniyorsun park parası vermemek için beleş yere çekiyorsun çok jakall sın yani:))))

Ama iyi de oluyo be, bizimkilerden kim görse hemen bana ulaşıyo motorun burda sen nerdesin diyo, görüşüyoruz öpüşüp koklaşıyoruz özlem gideriyoruz.. Güzel bi yöntem oluyo milleti görmek için :mrgreen:
 
Katılım
5 Haz 2012
Mesajlar
209
Biliyorum seni gördüm ben. cafeler sokağına girmek için baya bi uğraştın. yarım saat sonra da çıktın. Sarı yeşil karışımı alacalı bulacalı kaskın var :::sm_smile misafirlerim olduğu için yanına gelemedim.. yakın zamanda görüşürüz inşallah :cat:

He ya geceleri burgerin onunden giriyorduk biz , gunduz apacilik olmasin dedim :D sokagin basinda da arabalar vardi. Kaski cok begendin galiba :D
 
Katılım
5 Haz 2012
Mesajlar
209
Montu da oyle alacaktik da iletisimsizlik kurbani olduk. Deri alirsak artik dainesse falan kismet ona heheh
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Montu da oyle alacaktik da iletisimsizlik kurbani olduk. Deri alirsak artik dainesse falan kismet ona heheh

siyah mont siyah kask hoş olurdu mesela :bounce: ekipte Yusuf diye bir arkadaşımız var. ninja 250'si var siyah. onun da montu ve kaskı siyah. İkinizi yan yana getirip hoş fotoğraflar alınabilir :cat:

Gerçi elemanlarda siyah mont da siyah kask da mevcut. :mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bende aralarına girebilir miyim . Köpek balığı yüzgeçimle.
Hani reklam gibi olur. Herkes birbirine benzeyebilir. Ama sen farklı ol...
Uuuu bi an kendimi çok sexy hissettim :queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Bende aralarına girebilir miyim . Köpek balığı yüzgeçimle.
Hani reklam gibi olur. Herkes birbirine benzeyebilir. Ama sen farklı ol...
Uuuu bi an kendimi çok sexy hissettim :queen:

Bişey derdim de.. :mrgreen: sen kusur kal... İki karizmayı yanyana koycaz, araya bi parazit girecek, yoh yav..::144::
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
olm soğutmayın beni park yerimden. Öyle bişey peşinde olsam sürekli birileri gelip geçer artçı koltuğundan. Bugüne kadar öyle tanımadığım hatun yaklaştırmışmıyım oğluma ben.. ::miiz1::

Murat sen de kafa mı yapıyon napıyosan bilmiyorum. inşallah başına gelmez.. ne diyim..

Benim motoru beş kişi zor yükledik kamyonete. Senin motor daha 200 kilo olacak iki kişi nasıl sırtlayacak merak ettim. Yoksa fazer diye çakma çin işi bişey mi aldın itiraf et. Bir de 30 saniyede yükleyeceklermiş, dünyanın en güçlü adamı yarışmasındaki steroidli amcalar gelse hırsızlık yapsa neyse. :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
benim chopper da 200 kiloydu ama kaza yerinde kamyonete çok rahat yüklediklerini söyledi bizimkiler..
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
En az bi 5-6 kişi girişmedilerse kamyonete yüklemeye çok rahat bir hali yok, bizzat 165 kilonun yüklenmesine dahil oldum ordan biliyorum. :) Tabii yine sen ortalık yerde fazla bırakma da, adam doping alır gelir atar hakikaten 30 saniyede, sonra yalancı çıkarım. :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Benim motoru beş kişi zor yükledik kamyonete. Senin motor daha 200 kilo olacak iki kişi nasıl sırtlayacak merak ettim. Yoksa fazer diye çakma çin işi bişey mi aldın itiraf et. Bir de 30 saniyede yükleyeceklermiş, dünyanın en güçlü adamı yarışmasındaki steroidli amcalar gelse hırsızlık yapsa neyse. :)
Aga yetenek programı na bi adam çıktı cengâver bi ağırlık kaldırdı tek başına 280 kg civarı onun kaldırdığına sahneden kaldırmaya 7 tane çalışan geldi yani böyle bi hırsız gelirsen hem cihan ın fazer i
Hemde Okan ın Cbr kucaklar götürür yani ne cengâver ler var yani nede olsa Seyit onbaşı nın torunlarıyız:)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Motor kaç kg olursa olsun. Kimse sırtına almıyor. Düz kontak yapıp motoru götürüyor.
Siz hala sırtlama derdindesiniz. Cihan senin spider'i 3 kişi kamyona atmıştık. Valla ilhami ile ikimiz sırtlar götürürdük :p
 
Katılım
13 Kas 2012
Mesajlar
97
pctechnic valla bende acaba bizimkilerden biri mi diye düşündüm. Sen durmayınca gezmeye gelen biridir dedim. Diğer manyak arkadaşlarımın peşine gittim.

Neyse kısmet değilmiş. Ben gölün kuzey tarafından ağaç kesilen yerlerden giriş yaptım. Zaten orda crossçuların teker izlerini gördüm bende biraz cross yapıyım dedim :p birazda mecburen oldu çamurlara girdim sulara girdim ordaki büyük hendekten geçtim en son büyükbir çamurlu su vardı oraya gireyim dedim azdaha çamurun içine düşüyordum ama sadece ayağım çamura battı böylelikle cross hayatım başlamadan bitti :p
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Motor kaç kg olursa olsun. Kimse sırtına almıyor. Düz kontak yapıp motoru götürüyor.
Siz hala sırtlama derdindesiniz. Cihan senin spider'i 3 kişi kamyona atmıştık. Valla ilhami ile ikimiz sırtlar götürürdük :p

Avcı hikayesi modeli, tutulan parmak gibi bir balık anlatıla anlatıla dinazor olur çıkar. Aynı hesap. :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Neyse kısmet değilmiş. Ben gölün kuzey tarafından ağaç kesilen yerlerden giriş yaptım. Zaten orda crossçuların teker izlerini gördüm bende biraz cross yapıyım dedim :p birazda mecburen oldu çamurlara girdim sulara girdim ordaki büyük hendekten geçtim en son büyükbir çamurlu su vardı oraya gireyim dedim azdaha çamurun içine düşüyordum ama sadece ayağım çamura battı böylelikle cross hayatım başlamadan bitti :p

Bütün bunları scooter ile yaptıysan helal olsun derim. başka da bir şey demem.


Avcı hikayesi modeli, tutulan parmak gibi bir balık anlatıla anlatıla dinazor olur çıkar. Aynı hesap. :)

Düz kontakda avcı hikayesine gerek yok. Birgün sana yaparlar. sonra burda yazarsın av hikayesi olarak :cat:
Sen koltukta fazla otur otura hamlaşmışsın. Beyaz eşya buzdolabını 5. kata tek başıma sırtlayıp çıkardım.
Dünya üzerinde bir erkek çocuğu vardır. Birde erkek :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Düz kontakda avcı hikayesine gerek yok. Birgün sana yaparlar. sonra burda yazarsın av hikayesi olarak :cat:
Sen koltukta fazla otur otura hamlaşmışsın. Beyaz eşya buzdolabını 5. kata tek başıma sırtlayıp çıkardım.
Dünya üzerinde bir erkek çocuğu vardır. Birde erkek :p

Takdir ettim bebişim.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst