[Sakarya - MT]

Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Koskoca Sakaryada 3 kişimiyiz be abi ya çok üzüldüm hakikatten.
Çarşıda biryerde buluşalım bari de kahve falan içelim. sonrada resim koyup izletelim.
Saygılar
530 4904966
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Yok aslında Sakaryadan baya kalabalığız. Burada bir kısmısı var, onlar da pek aktif değil :) Burada olmayanlar da Sakamotodan falan yazıyo işte...

Sen iste yeter, kahvenin hatrı bol zaten :) Ne zaman toplaşalım? Lycantropic bak takip et de sonra yok nie geç cevap veriyosunuz deme bari :mrgreen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evet beyler çay lar size afiyet olsun ben çalışıyorum başka sefer inş
ama pazar müsaitim hava güzel olursa takılalım
çarşamba da müsaitim o günde takılabiriz
cumartesi de takılabiliriz :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Haftasonu yağmur geliyo, haftaiçi hava iyi... Genel bir gezi için bu hafta pek uygun değil yani... Sen yarın nie çalışıyosun yav.. :\
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Takipteyim ben, çarşamba toplaşalım madem. Çamurları sileyim kıyafetlerden madem, motoru da yıkamak gerek ya o da çamur içinde.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Yarın olma mı.. Çarşamba-Perşembe kurstayım..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
cihan yarın bana da uyar ama çarşıda buluşursak yaya gelirim
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hasan hocam da yarın için olur verdi.. Yarın akşam bi Sapanca sahlep partisi yapalım ozaman.. Tamam mıdır.. Motorusu olmayanlar artçı olacak artık :mrgreen: Bu işler sırayla :mrgreen: Laf yerine ulaşınca yazar zaten o kişi buraya :queen::queen:

Tamam mıdır gençlik, yarın akşam (SALI) 7'buçukta toplaşır sapanca yaparız.. Uygun mu sizin için de.. ??¿¿
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Saklıgölde balık yiyelim bence. Artçıya karşıyım şahsen, almam şimdiden söyleyeyim. Hatun olsa belki de. :p Fatih gelmez bence Sapanca'ya.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Sıkıntı yok dedi işte.. Sapanca dememin sebebi Hasan hocamla da tanışma şansımızın olması..

Saklıgölde balık da mı var... :silent:

Tamam sen almazsan başkasına biner Fatih de sorun değil. Ben Emreyi alıyorum, boş olsam alırdım... Neyse buluruz bişeyler illaki... Siz ikiniz katılıyosanız gerisine fısıldıyorum o zaman.. :cat:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Bence motosikleti olmayanları almayalım aramıza. Bırak Emre'yi, dışlayalım. :queen: Saklıgölde balık olmaz mı ya?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Bence motosikleti olmayanları almayalım aramıza. Bırak Emre'yi, dışlayalım. :queen: Saklıgölde balık olmaz mı ya?

Tamam hadi, Saklıgöl'de balık yiyelim o zaman. Hasan hocam arabayla gelcekmiş, motor ustasında olduğundan mütevellit.. Sen de hiç gezeyim oraya buraya geleyim yok hee biz sana geliyoruz sayın psikolog, ne anladım :queen: Fatih sende niye motor yok Allasen :queen:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Hafta içi taaa saklı göle balık yemeye mi gidilir. Şeferiye caminde için çaylarınızı evlere dağılın kardeşim. Adamın canını sıkmayın.
Ben dün akşam sapancada Fransızca isimli ama türk çakması ızgara danamı yedim. 5 tane de biramı içtim. Kafam iyi :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Yavaşşş.. :mrgreen: Saklı göl sadece haftasonu mu işletiliyo olm... Hem işten gelmiş olcam aç olcam (Hoş ben herzaman açım ya) balık dedi ben de yerik dedim ne var bunda. Tamam sen navigasyonla bile 1 buçuk saatte bulmuş olabilirsin saklı gölü, o kadar da saklı olmamasına rağmen :mrgreen::mrgreen::queen: Sen nası bi insan yavrususun yaa :queen:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
işten 20:00 da çıkıcam birde basa gaz saklı göle mi geleceğim. Biz senin gibi patron değiliz. Biz amele tarafı, gücü, emeği, hakkı temsil ediyoruz. :p
Kardeşim siz saklı göl dediniz. Bende bulma çabasına girdim. Yol kenarında birikmiş suyun yanındaki restoran deseniz daha çabuk bulurdum.
Benim hayal dünyam geniş, saklı göl diyince, doğanın içinde gizemli bir yer sandım. Girişte havaii kadınları beni karşılayacak sandım.
Artık bulurum. Navigasyon arızalı :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Artık bulursun tabi kerkenez. Telefonda anlatıcam da bulucan diye anam ağladı.

İşten çıktığında kopar gelirsin sen de.. gerçi ben saklıgölden organizeye gelip seni alıp tekrar saklıgöl'e dönsem daha çabuk olur :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ama o da çok kral olur, haket önce :queen: ekmeğini taştan çıkar, taşı sık suyunu çıkar :queen: Ondan sonra düşünürüz :bounce:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Saklıgöl diyorum ki Güven arkadaşımız da gelsin katılsın ortama, malum Sapanca'ya kadar gelmesi zor olabilir. :) Saklıgöl'de anlaştık o zaman madem.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hea o da var doğru. Dragstarımızı da özledik görmüş oluruz. :) onu da bilgilendirelim öyleyse.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst