[Sakarya - MT]

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Merhaba arkadaşlar, bende aranıza katılmayı planlıyorum :)

Pamukova, Alifuatpaşa civarları başta olmak üzere sakarya köylerinde bir kaç dönüm yer arıyorum.

Gören duyan bilen varsa, yardımcı olunursa sevinirim. Aklınızın bir köşesinde dursun lütfen :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Bekleriz hocam. Güzel yerler seçmişsin. Alifuatpaşa ve çevresi, yeşili bol, doğa güzellikleri bol yerler. Daha geçtiğimiz hafta o taraflardaydık arkadaşlarla... :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Arkadaşlar kim bilir buradan birisi almak isterse haberi olsun
İlan bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...n-sifirdan-farksizfiyat-dustum-94190235/detay
Bu motor benim eski motorum KM 40.000 de iken sattım ilan da 16.000 yazıyor, çanta 200 TL yazmış 5 para etmez yırtık pırtık, yağmur görmemiş demiş, yağmur altında çok ama çok gezdim aklınızda olsun ilan tamamen bir sahtekarlık ürünüdür. Sevgi ile

Şamil iyilerin dostu, motor alacak mısın ? Uzun zaman oldu görüşemedik. :(

Merhaba arkadaşlar, bende aranıza katılmayı planlıyorum :)
Pamukova, Alifuatpaşa civarları başta olmak üzere sakarya köylerinde bir kaç dönüm yer arıyorum.
Gören duyan bilen varsa, yardımcı olunursa sevinirim. Aklınızın bir köşesinde dursun lütfen :)

Çiftçiliğe geçiş mi var. Kiraz mı yoksa çilek mi yetiştireceksin :p
Toprak ağası olacaksan haberimiz olsun. Kuzu çevirmeye geliriz :cat:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cihan, Samet ve Tolga :)

Selamlar nasılsınız, şu aralar çok yoğun çalışıyorum, bir projeye dahil olduk hafta sonu dahi çalışıyoruz o yüzden şu 5-6 ay benim için çok önemli, evet MCT den kurtuldum :) SYM EVO aldım, anca geceleri Sapanca Akyazı Hendek filan yapıyorum bir de işe gidip geliyorum.

Öpüyorum hepinizi.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Cihan, Samet ve Tolga :)

Selamlar nasılsınız, şu aralar çok yoğun çalışıyorum, bir projeye dahil olduk hafta sonu dahi çalışıyoruz o yüzden şu 5-6 ay benim için çok önemli, evet MCT den kurtuldum :) SYM EVO aldım, anca geceleri Sapanca Akyazı Hendek filan yapıyorum bir de işe gidip geliyorum.

Öpüyorum hepinizi.

Kolay gelsin ne diyelim. Zıgıdur da tekrar hayırlı olsun. 5-6 ay yoğunsan işler tıkırında demektir, Allah arttırsın valla :cat: Biz haftaiçi haftasonu gece gündüz ramazan bayram farketmiyo teker nereye biz oraya geziyoruz. Katılmak istediğinde bekleriz :bounce:

zıgıdur iyiymiş beğendim bu zıgıdur kelimesini :D

:mrgreen: Two brothers'a da bişey bulcam dur sen:queen:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim sahtekar motoru Sakarya da bir büfeye satmış 16.000 diye yutturmuş.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Sevgili Arkadaşlar,
Bende bu gün itibariyle aktivasyonumu tamamlayıp siz değerli arkadaşlarıma katıldım. Sapancadan sevgiler
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hoşgeldin, sapancalı sayısı da artıyor bir yandan :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Ula Bir Turlamak Nasib Olmadıya :)

Benim cros trafiğe dayanmaz sakaryaya kadar :)
yoksa gelırdım araziye sizinle :)

orjınal deposunuda yaptırdım bırde kırmızıya boyadım :)

 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hala çocuklarında Kamyonet var ona atıp gelırım yada Benım F'e dişli lastik takarım :)
Ormanda Mezar Kazarım patinaj ile :)

yada bunun gibi oluruz fenamı :)))

 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
merhaba arkadaşlar..9 eylülde sakarya üniversitesinde sınavım var..trabzondan geleceğim..ama konaklama konusunda sıkıntı yaşıyorum aradıgım her yer dolmuş şimdiden..üniversiteye yakın bir yerde konaklamak istiyorum..bildiginiz uygun fiyatlı ve üniversiteye yakın bir yer var mı?
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm

İlla kampüste kalman gerekmez, zaten ufak bir yer, uzak bir yerde de kalabilirsin ulaşım biraz zor olabilir kendi vasıtan var ise sorun olmaz, Serdivan merkezde birçok yer var kalacak, benim şahsı fikrimi soracak olursan git bir otelde adam gibi kal.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Slm

İlla kampüste kalman gerekmez, zaten ufak bir yer, uzak bir yerde de kalabilirsin ulaşım biraz zor olabilir kendi vasıtan var ise sorun olmaz, Serdivan merkezde birçok yer var kalacak, benim şahsı fikrimi soracak olursan git bir otelde adam gibi kal.
sağolasın..kampussaray diye bir öğrenci yurdunda buldum yer en sonunda:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst