[Sakarya - MT]

Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
Şu gezinin topicini sakarya motosiklet sitesine de ekleyelim en azından burayı bilmeyen orada bi etkinlik bekleyen bir çok arkadaş görmüş olur.

----------------------

Sözümü geri aldım murat o işi halletmiş bile, eline sağlık :)
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
umarım oradan da birkaç arkadaş bize takılır güzel kalabalık bi takım oluruz...
güzel geziler yaparız...
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
İnşallah, face e falan baktım orada da bir kaç eleman sakarya motosiklet klübünün sayfasına bişiler yazmış ama sanırım pek ilgilenen ve destekleyen olmamış. O elemanlara da bir ulaşmak lazım bir kaç arkadaş daha gelse onların arkadaşları derken bişeyler çıkabilir.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili arkadaşlar

Daha hızlı organize olmak için facebook ta bir sayfa oluşturduk, sayfa ismi sakamoto facebook ta ki MT den arkadaşlarımı ekledim, Kalinka da ekledi, herkes cepten de takip ediyor facebook u daha hızlı birbirimizden haberdar oluruz.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Bende sakamoto yazınca bin türlü japon adam çıkıyo bi denk getiremedim bizimkini. linkini falan eklesen de kolay ulaşabilsek? :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Saolasın. Aksi takdirde ne kadar çekik gözlü varsa uğrayacaktım hepsine :p :D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hava böyle giderse hafta sonu motoru ısıtmaya köyüme gelebilirim sakarya TÜRKBEYLİKKIŞLA köyüme :=)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Yarından itibaren önce yağmur sonra karlı hava. Cumartesi de yağmura dönüyor gözüküyor şimdilik. Pek iyi olmayacak gibi ama belli olmaz.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
herkeze hayırlı akşamlar beyler benim bilgisayar hard disk arızası verdi:salut: şu an servise verdim gedikten sonra da bi virüs programı yüklemek gerekli elinde olan sakaryalı arkaşlardan biri yardımcı olabilir mi ?
nede olsa sakarya mt de herkez bilgi işlem işleri ile uğraşıyor ben hariç:pale:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fatih , ev kullanıcısı için ideal olan Nod32 yi kurabilirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst