- Katılım
- 4 Ağu 2009
- Mesajlar
- 343
nasıl geçti geziniz 
serkan biz oralara ava gidiyoruz çok iyi bilirim o köyü arka tarafından sakarya akıyor manzara güzel yani...hava böyle giderse hafta sonu motoru ısıtmaya köyüme gelebilirim sakarya TÜRKBEYLİKKIŞLA köyüme :=)