[Sakarya - MT]

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
evet beyler saat 12 nereye çeviriyoruz tekerleri isterseniz altındere de olabilir...alabalık vs
koray sende öneri sunarsan iyi olur...
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
O zaman altındere yerine akyazıda ki dere ağzına gidelim. Altındereyi çoğu kez gitmişsinizdir ama dereağzını gördüğünüzü sanmıyorum :)
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
Uygundur 12 de ada AVM önünde buluşalım. Dereağzına giderken Kenan sofuoğlunun yaptırdığı pistin oradan geçecez oralara da bir göz atarız. Mudurnu deresi kenarından güzel bir yolculuk olur bence.

lycantrophic senin önerilerde olabilir ama dereağzını bir gör isterim :)

12 de Ada AVM önünde buluşmaya gelirim diyenler ?

+ İlhami ÇAKMAK
+ Adem KOÇ

Başka ?
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
12ye ben yetişemem daha kahvemi bitirmedim, dorukkentteyim dağbaşında, motorun da zincirini filan yağlamam gerek, bi de motor ne durumda onu görmem gerek. :) 1 gibi orda olabilirim ancak. Siz gidin ben sonradan katılmaya çalışayım diyeyim de pek bilmiyorum o tarafları. Tarif ederseniz bir şansımı denerim ama.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
f54 saat 12 de orada olacak görüşürüz ben kaçar...
murat zaten gideceğimiz yol e 5 üstü kolay gibi düşünüyorum umarım katılırsın ilhamini tel almayı unutma
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
lycantrophic olmaz öyle sen kahveni hızlandır :) Senide alırız ancak sende üzme bizi :)

12 de ada AVM deyiz biz 12:30 a kadar bekleriz seni AVM de fazlada geç kalmayalım dönerken sıkıntı olabilir. Numaramı yazdım az önce 0506 346 44 23 ulaş bana beklicez seni.
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
Destur adamlar bi evine varsın yahu.

Ama güzel geziydi katılan arkadaşlara teşekkürler.
 
Katılım
22 Ocak 2012
Mesajlar
10
hadi fotograflar nerede beyler bekliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

bende teşekkür egerim hakkınızı helal edin güzel geziydi inşallah en kısa zamanda tekrarlamak dilegiyle
 
Katılım
22 Ocak 2012
Mesajlar
10
ev yakın olunca psiye oturan ilk ben oldum sanırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

biri bana nikin oldugu yere nasıl resim yükleniyor tarif etse

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

nerde herkes dondunzmu arkadaşlar
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
adem abi o iş biraz karışık ben yaparım ama şans a yani tarif edemem ki....
 
Katılım
22 Ocak 2012
Mesajlar
10
nerde herkes dondunzmu arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

ok ben halletmeye calışcam bakam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst