[Sakarya - MT]

Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Belli parmaklar donmuş klavyeyi kullanmakta zorluk var. :) Benim motor öyle dağ bayır gezmeye pek uygun değil. Lakin pazar günü sekapark buluşmasına giden var mı? İstanbulda olacaktım da oraya gidişim yalan oldu, Sakarya'dan katılacağım birlikte gidelim arkadaki köy yollarından, köpekler filan saldırsın macera olsun. ;)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
iş olduğu için ben katılamayacağım allah tan iş var yoksa yollarda totom donar dı:p
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar 6 derece ve güneşli gösteriyor,
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Koray, ben kaçırdım iletileri :) nereye gidiliyor bir özet geçsene
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
abi direkt seka parkta buşuyoruz orada hem tanışma hem sohbet hem çay faslı o kadar... istanbuldan gelen var ..150 km siz burnumuzun dibindesiniz ya..ha gayret bi el atın şu ölü sezonada canlandıralım..saat 13,00 te buluşacağız

---------- Post added at 00:14 ---------- Previous post was at 00:12 ----------

yarın hava daha sıcak ben irfan agaya gidicem gel senide götüreyim
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
murat parmaklar donduğundan değil o an serdivan tepesinde olduğumdan ve telefondan girdiğimden öyle yazdım :=) resimleri birazdan ekleyecem çok keyifliydi çamurla epey boğuştum bir ara battım çamura kaldım ama o cebelleşme bile keyifliydi. Serdivana geçmişken şamil abinin evinin dibinden bi selam vereyim çay içeriz dedim ama bu defa da serdivanda değilmiş! :D şansını kaybettin abi bi daha yok :D

---------- Post added at 02:39 ---------- Previous post was at 02:35 ----------

şamil abi sende mi gelmiyon ya :pr: şu fatihe uyumayın yaw...adam tatlı su motorcusu
şamil abi 3 km öteye çaya bile çıkmıo yaw :D azcık dokundurayımda belki bi çay daveti yapar herkese ama nerdeeee

---------- Post added at 02:43 ---------- Previous post was at 02:39 ----------

Resimlerrr

1s5z3.jpg
[/url][/IMG]
1s5zr.jpg
[/url][/IMG]
1s60c.jpg
[/url][/IMG]
1s60m.jpg
[/url][/IMG]
1s614.jpg
[/url][/IMG]
1s61b.jpg
[/url][/IMG]
1s61q.jpg
[/url][/IMG]

---------- Post added at 02:45 ---------- Previous post was at 02:43 ----------

murat erdem benim motoru gördükten sonra zannediyorum seninkinin daha güçlü ve uygun olduğunu anlamışsındır dağa tepeye çamura bayıra :=)
cc miz küçük olsada motorcu ruhumuz büyük :p
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
şamil abi sende mi gelmiyon ya :pr: şu fatihe uyumayın yaw...adam tatlı su motorcusu

hahaha :D benim şu sıra "adapazarına yerleşmeye çalışma" durumları var :))) bi acayip hallerdeyim söz vermiyim ama yeni mötürcüğümle gelebilirim (beyaz atlı prens gibin oldum ^^) bu arada ben yolu felan bilmiyorum gerçi sora sora bulurum herhalde ama bu motor beni korkutuyor hafif olduğu için az bi rüzgar olsa uçacak gibi oluyor, gidonu zor kontrol ediyorum; bi kaç gün önce hendekten adapazarına geldim rüzgar şamar oğlanına çevirdi beni sürüş değil adeta işkenceydi... adapazarından kaç km sekapark?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

bu arada 54. sayfaya ulaşmışız bi not düşelim buraya :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hahaha :D benim şu sıra "adapazarına yerleşmeye çalışma" durumları var :))) bi acayip hallerdeyim söz vermiyim ama yeni mötürcüğümle gelebilirim (beyaz atlı prens gibin oldum ^^) bu arada ben yolu felan bilmiyorum gerçi sora sora bulurum herhalde ama bu motor beni korkutuyor hafif olduğu için az bi rüzgar olsa uçacak gibi oluyor, gidonu zor kontrol ediyorum; bi kaç gün önce hendekten adapazarına geldim rüzgar şamar oğlanına çevirdi beni sürüş değil adeta işkenceydi... adapazarından kaç km sekapark?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

bu arada 54. sayfaya ulaşmışız bi not düşelim buraya :)

35-40 km civarında
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Burak nasıl bir aydınlatma yapmışsın motora? Hoş olmuş, benim de bişeyler yaptırmam gerek, az geliyor farın gücü. Resimler de karanlık olmasına rağmen güzel, iyi manzara varmış. Motor çamur olmuş ama ya yazık, ben o kadar kıyamam benimkine. :p

Pazar günü gelecek olan varsa haberleşelim, İzmit'e arkadaki köy yollarından götüreyim sizi, daha keyifli ordan gitmesi otoyola göre. (Benim eve de daha yakın hem :p)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
bu sabah acayip sis vardı ara sokaklara kadar her yer sis olmuş, aşırı derecede de soğuk vardı kaskın camı açık olduğu halde soğuktan olduğu gibi buğu yaptı... soğuktan parmaklarımı da hissetmiyordum donup kopacaklar sandım nerdeyse. kaç sabahtır ilk defa bu kadar soğuk oldu, şimdiye kadar havalar sonbahar gibiydi ama bu seferki tam kış soğuğu hakkaten... bu kurye motorlarının direksiyon kısmına sağlı sollu hazır rüzgar-yağmur koruması takıyolar ya hani, acil tarafından nereden temin edebilirim adapazarı içinde?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar Elcık Koruma 30 lıra,
Vıteslı veya scooter Diz Örtüsü 45 Lira,,
Vitesli Motor Koruma Demiri (KROM KAPLI OLAN) 45 lira,,,
aklınızda olsun ihtiyacı olana buradan yardımcı olurum...
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
samet bak yukarda benim mootrun resimlerinde var çok işe yarıyor harika bir şey. emtay motordan aldım 30 liraya. doğumevi sokağında

---------- Post added at 02:18 ---------- Previous post was at 02:15 ----------

Burak nasıl bir aydınlatma yapmışsın motora? Hoş olmuş, benim de bişeyler yaptırmam gerek, az geliyor farın gücü. Resimler de karanlık olmasına rağmen güzel, iyi manzara varmış. Motor çamur olmuş ama ya yazık, ben o kadar kıyamam benimkine. :p

Pazar günü gelecek olan varsa haberleşelim, İzmit'e arkadaki köy yollarından götüreyim sizi, daha keyifli ordan gitmesi otoyola göre. (Benim eve de daha yakın hem :p)

2 ader powerled sis farı 1 adet osram h4 55-60 far ampulu :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Serkan hocam, yer nerede abi bir şey olursa senden alalım

---------- Post added at 00:36 ---------- Previous post was at 00:33 ----------

bu sabah acayip sis vardı ara sokaklara kadar her yer sis olmuş, aşırı derecede de soğuk vardı kaskın camı açık olduğu halde soğuktan olduğu gibi buğu yaptı... soğuktan parmaklarımı da hissetmiyordum donup kopacaklar sandım nerdeyse. kaç sabahtır ilk defa bu kadar soğuk oldu, şimdiye kadar havalar sonbahar gibiydi ama bu seferki tam kış soğuğu hakkaten... bu kurye motorlarının direksiyon kısmına sağlı sollu hazır rüzgar-yağmur koruması takıyolar ya hani, acil tarafından nereden temin edebilirim adapazarı içinde?

Samet nerede çalışıyorsun
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Serkan hocam, yer nerede abi bir şey olursa senden alalım

---------- Post added at 00:36 ---------- Previous post was at 00:33 ----------

Benim yer istanbul Gazi Osman Paşada,
ptt kargo ile kapıda ödemeli kargolayabilirim dileyene...

yalnız bunlar değil,
talep üzerine scooter vıteslı şanzuman aksamı silindir piston setleri,,zincir dişli kitleri vs yani yardımcı olabıleceğim her türlü parcayı temiz etmeye çalışırım,

kalite kalite parcalar var cünki piyasada,
mesela arkadaşın birine 35 liraya cbf ön arka dişli ve zincir aldık,
her ne kadar bundan takma dediysemde malesef o bundan istedi :)
artık her ay zincir dişli değiştiriyor daha ucuz diye :)

yani ister buradan ister bulundugunuz yerden parca alın fark etmez,
fakat şunu göz önünde bulundurum,
bir malın değeri vardır değerinin altında 1...2 adet var ise indirime girmiş olabilir,
fakat adamın elınde 10'larca 100'lerce varsa çin malının en adisidir,
ve biraz daha pahalısını sorun...
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
45
Bugün bende biraz dolandım benim karaoğlanla kar ve yağmur mafetti beni :)

Bu arada ben ilhami ÇAKMAK Sakarya'dan
Bir adet Xt 660 R Sahibiyim arkadaşlarla tanışmak isterim.

Samsam sanırım sen bizim şamilsin :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay İlhami :) saygılar hocam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst