Benim biraderim sakarya endüstri mezunu.Okulu bitirdi,ee şimdi ne olacak dedi.(Not:Çok başarılı bir öğrencilik yaşadı.)
3-4 ay boş boş gezdi üniden sonra.Babam baktı olacak gibi değil,biladeri yurt dışına master yapmaya yolladı.2 sene master yaptı,2 senede ingiltere'de özel bir firmada ,iyi bir pozisyonda çalıştı.Sonra Türkiye'ye geldi.İş başvuruları yaptı.En yüksek maaş veren firma 1200 lira önerdi

Ben şahidim.1100 diyen mi,önce asgari sonra beğenirsek biraz zam yaparız diyen mi....Çok eziyet çekti anlayacağın.O puana diş hekimliği felan gelir.Mühendisliği okursun sonra işsizler kervanına katılırsın.Özel bi diş doktorunda bi implant yaptırdım 2 bin lira aldı.Sağlık sektörü şu anda en gözde bölümlerdir.İyi şanslar.