*Sakarya' dan selamlar*

Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
52
merhaba arkadaşlar...siteye üyeliğim epey oldu ancak tanışma topici için ancak fırsatım oldu...

aranıza Sakarya merkezden katılıyorum...dünyalar tatlısı bir olişim var( 8 yaşında)

yeni motorize oldum...oduncunun da yardımıyla dün gece bir Honda XL 200 sahibi oldum..

sevgiyle kalınız:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
sakarya ya selamlar.motorun hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
hoşgeldin diycem ama bende eskisin tarih olarak.yinede hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
52
teşekkürler arkadaşlar....hoş buldummmm:)

burada epey sakaryalı arkadaş varmış, kuşlar söyledi...ee nerde bakalım onlar...:silent:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza hoşgeldin...:cat:Yeni motosikletin hayırlı uğurlu olsun:rendeer:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
hoşgeldin evet tarih eski ama artık faal olmaya karar verişin hayırlı olsun motorun la kazasız cezasız keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
ben burdayım.akşama saat 7 de sakarya gurubu toplantı var haberin olsun
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Komşuda hoşgeldiniz demiştim, Adettendir, burada da karşılayalım.
 
Katılım
14 Ara 2004
Mesajlar
141
oooooooooo kimleri görüyorum. hoş geldin muhbir. burada damı buldun beni yahu. nereye gitsek kurtuluş yok yani. :mrgreen: eeeee gm de ben senin misafirindim sen de artık burada 3 gün için benim misafirim sayılırsın. 3 gün sonra ev sahibi sayılacağından didişmeyi o zamana bırakıyorum.
şaka bir yana değerli bir üye kazandığımızı söyleyebilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst