- Katılım
- 29 Ağu 2005
- Mesajlar
- 52
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar...siteye üyeliğim epey oldu ancak tanışma topici için ancak fırsatım oldu...
aranıza Sakarya merkezden katılıyorum...dünyalar tatlısı bir olişim var( 8 yaşında)
yeni motorize oldum...oduncunun da yardımıyla dün gece bir Honda XL 200 sahibi oldum..
sevgiyle kalınız:rendeer: :rendeer:
aranıza Sakarya merkezden katılıyorum...dünyalar tatlısı bir olişim var( 8 yaşında)
yeni motorize oldum...oduncunun da yardımıyla dün gece bir Honda XL 200 sahibi oldum..
sevgiyle kalınız:rendeer: :rendeer: