şakacı çocuk ya hem 336 yapıyo hem de polisle kafa yapıyo :)

Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
84
arkadaşlar derbi 125gpr alacam nerede satıldığını bilen warsa benim msn den konuşalım veya alan warsa :thumleft:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
258
holy_diver, Kardeş linki tıkla aşağı doğru in orda 20 sn geri saymaya başlıyor bitince önce indir bilgisayar sonra seyret kolay gelsin
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
5
dostum yaaa o makıneyle olmaz bende gsx r1000 k5 var o bıle 280 290 gerısı kasıo :rendeer:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
adam videonun başında 4500 d/d'de bişey yapıyor ve devir saati aniden 5500 d/d'ye fırlıyor.. nasıl oluo bu arkadaşlar bilen var mı? bir de motor 280'e kesintisiz hiç zorlanmadan çıkıyor, vay be.. motoru göstergelerinden tanıyabilecke var mı ? :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
16
ya arkadaslar 20 ye kadar sayıyor sora baska bır lınk acılıyorr orada upload yazıyorr ya sunu bırı tam olarak acıklayabılrımı
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
allah allah ben bubu izlemiştim önceden ama nedense yorum yazmamışım:queen:
millet nelerle uğraşıyor yawwwwwww
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Ben de ghostrider in bir videosunu arkadaşımın bilgisayarında görmüştüm.Başlığına baktım yine bir ghostrider şaheseri,yine ''full throttle'' bir kovalamaca bekliyodum.İzlemeye başladım,abimiz ciddi ciddi giyiyor siyahlarını,takıyor kaskını.Garaja gidiyor.Sonra garajdan üç tekerlekli çocuk bisikleti gibi birşeye çıkıyor!Polisin önüne kırıyor,orta parmağını sallıyor!Ama görmeniz lazım abimin halini:queen: Filmi bulunca koyacağım,şimdilik bir resmini koyuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst