Şaka makinası (Şaka gibi :( )

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bulsam ben de karışlayacağım, o günden beri görünmüyor ortalıklarda.:mrgreen:
CBF600'le 300 km/h hıza ulaşmış kaçarken, plakasını da alamamışlar.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok serseri olup, sınır kapılarından gazlayıp kaçıyorlarmış.:queen:

yakalasalar ne olacak Turkiye'ye iltica etmiş bir ALman oldugunu iddia edecek işi karıstıracak,
o yuzden yakalamazlar:)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
Antalyada polis bişrşey demiyor mu bunlara,biz bi Akcakoça da grup olarak teker yaptık polis hemem peşimize takıldı korumalrda vardı.
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
demıor heralde antalya yunuslarıda kasksız dolaşıyor tohumlarıda böyle olur :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Antalya polisi bilgilendirildi.Umarım gerekli yaptırım uygulanır.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
Hiçbir koruma ekipmanı olmadan, özellikle de akan trafikde bu tip hareketler yapmak, cahilliğin daniskası resmen.
Bir de marifetmiş gibi plakalarını sergiliyorlar. Yaptıklarının suç olduğunun farkında değiller mi acaba?
Bu videoların delil teşkil etmesi sayesinde çok rahat bir şekilde teşhis edilip haklarında kanuni işlem yapılması mümkündür.
Madem merakınız var bu işe, doğru yerde ve doğru şekilde, kendinizi ve çevrenizi riske atmayacak önlemleri alarak; adabıyla geliştirin yeteneğinizi ya da dökün kurtlarınızı.

ayriyetten trafiği tamamen kapatıyolar veen ufak bir hata da (kaza,düşme) hayatlarına kendi elleriyle son vfermiş oluyor. yolda böle birisin görsem dayak yicemi bilsem bi tane tekme atar kaçarım.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Boş işlerle uğraşan boş insanlar onlara değil altında ki motorlara eziyet ediyorlar ona üzülüyorum..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Şuanda yol göstermek isteyene "aman be atın ölümü arpadan olsun" derler.
Fakat 40 yıl sonra düşünüp "bütün bu aptallıkları ben nasıl yapmışım " diyeceklerdir. Bu kesin.

Yalnızzz 40 yıl sonrasını görebilirlerse tabiki.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
böyle göründüklerine bakmayın siz, ben full koruma serik'e girdiğimde ( sitede serik fotoğrafları var antalyadan ) hepsinin ağzının suyu akmıştı, fakir edebiyatına dalmışlardı. ama sonradan toparlanıp cesaret, sıcak vs muhabbetine girmişlerdi :)

suç bunların değil, kasklı olduğum için beni durdurup da "yarışamı gidiyorsun, niye kask taktın öyleyse " diye GBT mi sorduran polis memurlarında...
ah canım ülkem ah...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------

Antalya polisi bilgilendirildi.Umarım gerekli yaptırım uygulanır.

emeğinize sağlık :cat:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
böyle göründüklerine bakmayın siz, ben full koruma serik'e girdiğimde ( sitede serik fotoğrafları var antalyadan ) hepsinin ağzının suyu akmıştı, fakir edebiyatına dalmışlardı. ama sonradan toparlanıp cesaret, sıcak vs muhabbetine girmişlerdi :)

suç bunların değil, kasklı olduğum için beni durdurup da "yarışamı gidiyorsun, niye kask taktın öyleyse " diye GBT mi sorduran polis memurlarında...
ah canım ülkem ah...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------



emeğinize sağlık :cat:



niye kask taktınız diye GBT sorgulama yok artık ...

20.000 kişiden fazla beğenen olmuş ve gönderileri iyi yorum alıyor. her ne kadar doğru olmasada demekki birileri seviyor bunları...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Türkçenin de .... koymuşlar resmen! "..dienler" nedir ya! O "w" harfini de.... neyse.
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Yaptıklarını kimse desteklemez ama çoçuk uğraşmış öğrenmiş full korumalı veya kurallara uygun yapıyor olsa burada hepimiz helal olsun vay be gibi sözler söylerdik:cat: .. Tek teker ariftemi hep trafiğe kapalı alanda teker yapıyor hayır ama o full koruma ekipmanlarıyla yaptığı için kimse eleştirmiyor fark bu bence..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst