Motorculari sevmiyorlar.. :salut:
Neden acaba???? :silent:
Çok serseri olup, sınır kapılarından gazlayıp kaçıyorlarmış.:queen:
Çok serseri olup, sınır kapılarından gazlayıp kaçıyorlarmış.:queen:
Hiçbir koruma ekipmanı olmadan, özellikle de akan trafikde bu tip hareketler yapmak, cahilliğin daniskası resmen.
Bir de marifetmiş gibi plakalarını sergiliyorlar. Yaptıklarının suç olduğunun farkında değiller mi acaba?
Bu videoların delil teşkil etmesi sayesinde çok rahat bir şekilde teşhis edilip haklarında kanuni işlem yapılması mümkündür.
Madem merakınız var bu işe, doğru yerde ve doğru şekilde, kendinizi ve çevrenizi riske atmayacak önlemleri alarak; adabıyla geliştirin yeteneğinizi ya da dökün kurtlarınızı.
Antalya polisi bilgilendirildi.Umarım gerekli yaptırım uygulanır.
böyle göründüklerine bakmayın siz, ben full koruma serik'e girdiğimde ( sitede serik fotoğrafları var antalyadan ) hepsinin ağzının suyu akmıştı, fakir edebiyatına dalmışlardı. ama sonradan toparlanıp cesaret, sıcak vs muhabbetine girmişlerdi
suç bunların değil, kasklı olduğum için beni durdurup da "yarışamı gidiyorsun, niye kask taktın öyleyse " diye GBT mi sorduran polis memurlarında...
ah canım ülkem ah...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------
emeğinize sağlık :cat: