motorun açılması gerekiyormuş ilk aldığında ana yol tapa gaz gidilirmişÖyle abi malesef. Bende geçen seneden beri 2.el bakıyorum fakat böyleleri yuzunden alasım gelmıyo. Bi ara niyetlendim çin işi bi 125 cc ye, aradım rodajı nasıl yaptınız dedım ilk başlarda allah ne verdiyse bastık motor oyle açılır dedi kapattım telefonu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------
Konuyu bi yukarı taşıyımda güncel kalsın...