Şahsımca ifşa... 2004 model bir motosiklet hem de kiraya veriliyor...!

Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
İlanlara ve paü'deki sayfalarda gezerken denk geldi.40.000 km demiş kiraladığı motora. :)
27z6dq.png
[/url][/IMG]
BX7ang.png
[/url][/IMG]
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Bu ve buna benzer onlarca ılan mevcut sahibindende,

km orjınalmi diye sorsan ABİ FAZLA BİNMİYORUM YORULMAMIŞ MOTORDUR GARAJDA YATTI Diye yanıt alırsınız...


Güzel AV yakalamışsın :)
Teşekkürler...
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
Öyle abi malesef. Bende geçen seneden beri 2.el bakıyorum fakat böyleleri yuzunden alasım gelmıyo. Bi ara niyetlendim çin işi bi 125 cc ye, aradım rodajı nasıl yaptınız dedım ilk başlarda allah ne verdiyse bastık motor oyle açılır dedi kapattım telefonu. :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

Konuyu bi yukarı taşıyımda güncel kalsın...
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
Öyle abi malesef. Bende geçen seneden beri 2.el bakıyorum fakat böyleleri yuzunden alasım gelmıyo. Bi ara niyetlendim çin işi bi 125 cc ye, aradım rodajı nasıl yaptınız dedım ilk başlarda allah ne verdiyse bastık motor oyle açılır dedi kapattım telefonu. :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

Konuyu bi yukarı taşıyımda güncel kalsın...
motorun açılması gerekiyormuş ilk aldığında ana yol tapa gaz gidilirmiş :)
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
shooter1 motor öyle açılır zaten aldığın gün redline'da gidip bi zorlıcan anca öyle... :) :queen: :queen: :queen:

supporter valla ben arıcaktım bi arkadaşımla beraber birimiz kiralamak için birimiz de satın almak için ıkı ayrı numaradan arayıp görüşmeyi ses kaydı yapacaktım. Sonra vazgeçtik ters birşey söyler sinirlerimiz zıplar aynı memleketteyiz zaten iş baya baya uzar gider.
 
Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
220
günlük 10 tl den full+full yere 25 kr yüksekliginde basık. eksozu acık cup kiralanır. ( benzin parası size ait ) :bounce:
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
Bir hafta sonra 6 ay olacak eski ilanı vereli, kilometresi 2000 artmış belki binmemiştir ama kiralıyorsa hala artması lazım...!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst