Şahin'e Hayırlı Teskereler!

Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
hayırlı teskereler

olurya motosikletli asker olursan (son zamanlarda jandarmada arttı)

bizimkilere kıyak geçmeyi unutma...................
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
şahinimize.............

Sevgili kardeşimiz, kısa süren bir beraberlikten sonra ayrılık vakti artık iyice yaklaştı. Sana şimdiden Hayırlı teskereler diler gelince yine hep beraber olmayı umut ederim. Unutma elimizde 5 parmak var beşininde boyutları farklı ama hiçbiri ayrılamaz.SAĞLICAKLA KAL.:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kardeş hayırlı teskereler.:wiinkk: Üniformayla asker slmlı bi foto çekiktirdikten sonra siteye koyarsın artık:)
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Şartları çok güzeldir ancak sıkı ve zorlu bir eğitimden geçiriyorlar.Ee çavuş olmak kolay değil tabi:cherry:

Hehe...:mrgreen: Yaşasın ben ve benim gibi askerliğini poşet olarak yapmış,21 gün acemilikten sonra gittiği usta birliğinde 1 ay içerisinde çift kazık çavuş mertebesine terfi etmiş kısa dönemler...:p
Şahin kardeşimize de hayırlı teskereler...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vah kardeşimm vahhh...iyi çocuktu...sevmiştim keratayı...:mrgreen:


hadi bitir hemen dünyaya dön...
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Hadi bakalım sağsalim git sağsalim teskereni al gel.Sonra ıslatırız
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Hayırlı teskereler Şahin kardeş sayılı gün çabuk geçer. Benim kardeşim Hakkari de askerlik yapıyor. Bak bitti bile yaza İst a evine dönüyor. Arkanda kalan ve seni seven, sana hasret duyacak olan ailenede allah kavuştursun ve sabır diliyorum.
Kendine iyi bak.:rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
herkese çok teşekkürler arkadaşlar.ayyın 18 inde (mayıs)cuma akşam ezanına müteakip yemekli mevlüdüm var.bütün muğla mt üyelerimiz davetlidir.dileyen herkese de gelebilir.:rendeer:

Sevgili kardeşimiz, kısa süren bir beraberlikten sonra ayrılık vakti artık iyice yaklaştı. Sana şimdiden Hayırlı teskereler diler gelince yine hep beraber olmayı umut ederim. Unutma elimizde 5 parmak var beşininde boyutları farklı ama hiçbiri ayrılamaz.SAĞLICAKLA KAL.:rendeer:
sağolasın dingin48(soner abi)inşallah dönünce kaldığımız yerden devam edeceğiz.
Kardeş hayırlı teskereler.:wiinkk: Üniformayla asker slmlı bi foto çekiktirdikten sonra siteye koyarsın artık:)
hehehe tabikide kyacağım.ama onun için ağustos başını beklemek lazım:)
Hehe...:mrgreen: Yaşasın ben ve benim gibi askerliğini poşet olarak yapmış,21 gün acemilikten sonra gittiği usta birliğinde 1 ay içerisinde çift kazık çavuş mertebesine terfi etmiş kısa dönemler...:p
Şahin kardeşimize de hayırlı teskereler...:cat:
çok sağolasın garacava tanışamadık ama yazılarını takip ediyorum.hayırlısıyla bitirip gelelim gerisi kolay.:rendeer:


vah kardeşimm vahhh...iyi çocuktu...sevmiştim keratayı...:mrgreen:


hadi bitir hemen dünyaya dön...

mona_han abicim tanışamadık ama 2008 ağustosata anlamam dinlemem tanışacağız..misafirimisin.sözüm söz.anlamamyeğenimde alıp gel.ben ilglenceğim yeğenimle size yük olmam:)
Dostum hayırlı teskereler...

çok telekkürler.

Hadi bakalım sağsalim git sağsalim teskereni al gel.Sonra ıslatırız
can abi uçak bileti alırken yardımların için çok teşekkürler.senin yaptıklarını yada geçen 15 haftalarda yaptıklarımızı unutmak eldemi.:salut: sen ıslatma iste herşey sana feda olsun.sağol varol can abi.
hayırlı teskereler darisi bana ve askere gitmeyenlere...:queen:
en kısa zamanda bu yüketen kurtulmak dileklerimle.çok teşekkrüler.kaçmayın arkadaiım bir yerde yakalıyor yapıp gelelim.:)
AYDEMİR;656436' Alıntı:
hayırlı teskereler sahın kendine iyi bak


GAZİANTEP MT YE selam olsun.aydemir abi yazılarınızı okudukça iştahımı aştınız.62 kg den 66 ya çıktım giderayak.umarım dönünce sizide geniş bir grup olarak görürümö.emin olun salton, cycle dahil hepinizi takipteyim.kendinize iyi bakın:cat:

Gelişim Sürücü Kursu;656437' Alıntı:
Hayırlı teskereler Şahin :rendeer:
çok teşekkürler.hayırlı işler nasip olsun.
ahmet-meloş;656479' Alıntı:
Hayırlı teskereler Şahin kardeş sayılı gün çabuk geçer. Benim kardeşim Hakkari de askerlik yapıyor. Bak bitti bile yaza İst a evine dönüyor. Arkanda kalan ve seni seven, sana hasret duyacak olan ailenede allah kavuştursun ve sabır diliyorum.
Kendine iyi bak.:rendeer:

çok teşekkürler.umarım en yakın zamanda bir arada olmak dileklerimle.

herkese çok teşekkürler arkadaşlar.ayyın 18 inde (mayıs)cuma akşam ezanına müteakip yemekli mevlüdüm var.bütün muğla mt üyelerimiz davetlidir.dileyen herkese de gelebilir.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
evet arkadaşlar artık yola çıkma zmanı çantam v eşyalarım hazır birazdan yola çıkacağım.

Geri Döndüğümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Sivasa acemiliği düşen asker arkadaşlarımız varsa 5.Pşyade Er Eğitim Tugayı 106 mmGTT Tanksavar birliği-Çavuş Talimgahındayım.

Muammer Şahin Birinci.
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
hayırlı teskereler:cat: iyi yolculuklar
460 karakter:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
evet arkadaşlar gittim temeltepeye.bugün yemin törenim vardı.ailem geldi.

kaldı acemiliğin bitmesine 45 gün.elimden geldiğince siteyi takip etmeye çalışıyorum.bu arada askerde bir çavuş yolumu kesti beni siteden tanıyormuş:mrgreen:çok güzel bir duyguydu.

taburun en kara gözlü komutanına selam olsun

hasan turgut komutanımıza canımız feda.

1.106 gtt çavuş eğitim blğ. 56 kişi arkandayız komutanım ölümüne.sizi çok seviyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst