herkese çok teşekkürler arkadaşlar.ayyın 18 inde (mayıs)cuma akşam ezanına müteakip yemekli mevlüdüm var.bütün muğla mt üyelerimiz davetlidir.dileyen herkese de gelebilir.:rendeer:
Sevgili kardeşimiz, kısa süren bir beraberlikten sonra ayrılık vakti artık iyice yaklaştı. Sana şimdiden Hayırlı teskereler diler gelince yine hep beraber olmayı umut ederim. Unutma elimizde 5 parmak var beşininde boyutları farklı ama hiçbiri ayrılamaz.SAĞLICAKLA KAL.:rendeer:
sağolasın dingin48(soner abi)inşallah dönünce kaldığımız yerden devam edeceğiz.
Kardeş hayırlı teskereler.:wiinkk: Üniformayla asker slmlı bi foto çekiktirdikten sonra siteye koyarsın artık
hehehe tabikide kyacağım.ama onun için ağustos başını beklemek lazım
Hehe...:mrgreen: Yaşasın ben ve benim gibi askerliğini poşet olarak yapmış,21 gün acemilikten sonra gittiği usta birliğinde 1 ay içerisinde çift kazık çavuş mertebesine terfi etmiş kısa dönemler...
Şahin kardeşimize de hayırlı teskereler...:cat:
çok sağolasın garacava tanışamadık ama yazılarını takip ediyorum.hayırlısıyla bitirip gelelim gerisi kolay.:rendeer:
vah kardeşimm vahhh...iyi çocuktu...sevmiştim keratayı...:mrgreen:
hadi bitir hemen dünyaya dön...
mona_han abicim tanışamadık ama 2008 ağustosata anlamam dinlemem tanışacağız..misafirimisin.sözüm söz.anlamamyeğenimde alıp gel.ben ilglenceğim yeğenimle size yük olmam
Dostum hayırlı teskereler...
çok telekkürler.
Hadi bakalım sağsalim git sağsalim teskereni al gel.Sonra ıslatırız
can abi uçak bileti alırken yardımların için çok teşekkürler.senin yaptıklarını yada geçen 15 haftalarda yaptıklarımızı unutmak eldemi.:salut: sen ıslatma iste herşey sana feda olsun.sağol varol can abi.
hayırlı teskereler darisi bana ve askere gitmeyenlere...:queen:
en kısa zamanda bu yüketen kurtulmak dileklerimle.çok teşekkrüler.kaçmayın arkadaiım bir yerde yakalıyor yapıp gelelim.
AYDEMİR;656436' Alıntı:
hayırlı teskereler sahın kendine iyi bak
GAZİANTEP MT YE selam olsun.aydemir abi yazılarınızı okudukça iştahımı aştınız.62 kg den 66 ya çıktım giderayak.umarım dönünce sizide geniş bir grup olarak görürümö.emin olun salton, cycle dahil hepinizi takipteyim.kendinize iyi bakın:cat:
Gelişim Sürücü Kursu;656437' Alıntı:
Hayırlı teskereler Şahin :rendeer:
çok teşekkürler.hayırlı işler nasip olsun.
ahmet-meloş;656479' Alıntı:
Hayırlı teskereler Şahin kardeş sayılı gün çabuk geçer. Benim kardeşim Hakkari de askerlik yapıyor. Bak bitti bile yaza İst a evine dönüyor. Arkanda kalan ve seni seven, sana hasret duyacak olan ailenede allah kavuştursun ve sabır diliyorum.
Kendine iyi bak.:rendeer:
çok teşekkürler.umarım en yakın zamanda bir arada olmak dileklerimle.
herkese çok teşekkürler arkadaşlar.ayyın 18 inde (mayıs)cuma akşam ezanına müteakip yemekli mevlüdüm var.bütün muğla mt üyelerimiz davetlidir.dileyen herkese de gelebilir.:rendeer: