Sahibinden VT-750 C Shadow

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Selamlar,

Satılık motosiklet ilanları forumunda konu açınca yorum yapılamadığı için konu tepede durmuyor ve bu yüzden kimse görmüyor.
Bu nedenle motosohbet bölümüne açıyorum.
Affola :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bakimli-temiz-muayeneli-plus-4900-tl-degerinde-aksesuar-video-142721361/detay

2005 model, 29.300 km'de, 07.05.2015 tarihine kadar muayeneli.
Onarılmış yada onarılmamış herhangi bir hasarı yok.
Bakımları yeni yapıldı. Bir sonraki bakıma 5.700 km var.
Eylül ayında 700 TL değerinde Metzeler-Marathon marka sıfır lastik takıldı.

Üzerindeki Aksesuarlar;
Hepco&Becker Koruma Demiri : 220 €
Highway Hawk Double Wall Egzoz : 600 €
Highway Hawk Sissy Bar : 200 €
Highway Hawk Palet Ayaklık : 225 €
Highway Hawk Teardrop Ayna : 100 €
Highway Hawk Radyatör Kapağı : 80 €
Highway Hawk Gidon Saati : 70 €
Highway Hawk Elcik : 65 €
Highway Hawk Fren Debriyaj Maneti : 30 €
Highway Hawk Fren Pedalı : 30 €
Highway Hawk Çamurluk Koruması : 45 €
Highway Hawk Hidrolik Kapağı :20 €
Highway Hawk Plakalık : 40 €
Highway Hawk Sinyal Kaşı ( Ön Arka ) : 40 €
Highway Hawk Fark Kaşı : 25 €
Highway Hawk Stop Muhafaza : 25 €
Toplam 1815 € = 4900 TL

Üzerindeki aksesuarların haricinde, hepsi orjinal olmak üzere; egzozu, aynaları, elcikleri, manetleri, ayak pegleri ve hidrolik kapağı da yanında verilecektir.
Sadece Honda VFR 800 ile takas yapılacaktır.
Motorumu istediğiniz zaman istediğiniz saatte görebilirsiniz.
Satışında problem yoktur, hemen verilecektir
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
298
Çok güzel alet heves edip crf'yi almamış olsam kaçırmazdım :))))....
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Sadece sesi için bile alınır la bu makina. Hadi gençler yardımcı olun bu kaplumbağaya.

Bir çapırcıyı daha bu illetten kurtaralım. :queen: Aramıza katalım. :D
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Ooooo tarz değişikliği ha.Hayırlı olur inşallah.

Teşekkür ederim


Ben de üzülüyorum aslında ama, ilerde tekrar cruiser a geçeceğimden eminim.
Bu tarzı tümden bırakamam hayatta :)

vfr, mfr ne sekilsin la sen.

:cherry:
Valla inanılmaz cezbetti abi vfr beni.
Aklımın köşesinde hep bir 4 silindir vardı ama VFR'nin VTEC olayı beni benden aldı:mrgreen:
E bir de kullanıcı yorumlarını okudum. Bir tane şikayetçi olanla karşılaşmadım.
Hal böyle olunca VFR'de karar kıldım
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
Bazen düşünüyorum tarz değiştirsem ne alırım diye, aklımdaki 3 motordan biri vfr ( diğerleri monster, R1). Bence yeni tarzınız adına çok doğru bir seçim yapmışsınız hayırlı olsun.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
hayalimde ki bi motor. param olsa alırdım. ama şuan cbf150 ile 6bin km oldu. belki önümüzdeki kış veya 2015 yazında hem tecrübe hem maddi açıdan hazır olursam almak istediğim motorlardan. inşallah hemen üzülmeden satarsın.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Bazen düşünüyorum tarz değiştirsem ne alırım diye, aklımdaki 3 motordan biri vfr ( diğerleri monster, R1). Bence yeni tarzınız adına çok doğru bir seçim yapmışsınız hayırlı olsun.

Teşekkür ederim.
monsterlara ara ara ben de bakıyorum aslında.
Kendine has hoş bir tarzı var.
Ancak ducati olması beni düşündürüyor.
Araştırmadım ama, parça fiyatları ve bakımlarının pahalı olduğunu düşünüyorum.
O nedenle tercihim dışında kalıyor
R1 ise görsel olarak çok hoş fakat, süper sport olması bana çok aykırı.
Umarım siz de kendinizce en doğru kararı verirsiniz

Nasıl ayrılacaksın bu yavrudan ???

Dediğim gibi aslında pek ayrılasım yok ama, vfr çok cezbetti beni.
Belki de satmam shadow'la mutlu mesut devam ederim :)

hayalimde ki bi motor. param olsa alırdım. ama şuan cbf150 ile 6bin km oldu. belki önümüzdeki kış veya 2015 yazında hem tecrübe hem maddi açıdan hazır olursam almak istediğim motorlardan. inşallah hemen üzülmeden satarsın.

Teşekkür ederim hocam.
CBF'te candır.
Umarım en kısa zamanda sen de istediğin motora kavuşursun :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Yakitini sordunmu.
Kullanana degil , eski kullanicilarina sor.

Yakıtını araştırdım abi.
10 litreleri görenler bile var :mrgreen:
Ama ortalaması 6 - 6.5 litrelerde.
Shadow kullanıcılarının da çoğu 5 litrenin altına inemiyorken ben ortalama 3.8 yakıyorum.
VFR ile de bi ilk alışma evresinde, bir de ben oldum deyip gazlama isteğimi gidereceğim dönemlerde fazla yakarım heralde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
181
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bitane koruma demirine 220 yuro mu verdin. Aklına şaşayım 35-40 liraya satıyolar.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Yakıtını araştırdım abi.
10 litreleri görenler bile var :mrgreen:
Ama ortalaması 6 - 6.5 litrelerde.
Shadow kullanıcılarının da çoğu 5 litrenin altına inemiyorken ben ortalama 3.8 yakıyorum.
VFR ile de bi ilk alışma evresinde, bir de ben oldum deyip gazlama isteğimi gidereceğim dönemlerde fazla yakarım heralde

3.8 mi Maşşallah. Hep Hakan dan öğrendin böyle şeyleri. Hep o mütemadiyen miskin sürüş stili dimi bu . ( kısaca MMS ) :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Vfr güzeldir candır.Hayırlısı olur umarım.

Sağolasın Alper Hocam

---------- Post added at 02:28 ---------- Previous post was at 02:22 ----------

bitane koruma demirine 220 yuro mu verdin. Aklına şaşayım 35-40 liraya satıyolar.

Ben senin aklına şaşayım. 35 - 40 lira verilir mi koruma demirine.
20 TL ye taktırdım ben sanayide.
220 € tamamen satış taktiği
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst