- Katılım
- 14 Ağu 2009
- Mesajlar
- 16
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar motosikletten çok memnunum. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Tüm bakımları full yapıldı ve üzerinde gps'te dahil full aksesuarlarıyla vereceğim. İsteyen gelip görebilir motosiklette en ufak bir çizik dahi yok. Nakit ihtiyacımdan satmaktayım.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-cf-moto-sifir-hata-sifir-cizik-aksesuarlariyla-ve-canta-ve-gps-hediye-582355084/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-cf-moto-sifir-hata-sifir-cizik-aksesuarlariyla-ve-canta-ve-gps-hediye-582355084/detay/