hoş geldin arkadaşım şalter çok iyi bir alettir diğer çinlere göre kat kat iyi SmirnouF'un babasında var 14 bin km daha hiç arıza yapmadı

SmirnouF gelince seni daha iyi aydınlatır
ewet geldim burdayım

Bisan Shalter ilk bakışta çin malının standardının üzerinde gibi gözüküyo . motosiklet 15bin km gördu ve buyuk bir sorunu yok .Orjinalden sadece egsoz değişti . Son dönemde debriyaj kaçırmaya başladı ama bu makinanın kalitesizliğinden değil bizim aşırı tekteker girişimlerimizden kaynaklanıyo .
Gelelim diğer özelliklerine .Titreşim aşırı devirlerde kullanılmadığı sürece makul seviyede denilebilir.Motorun viraja girişleri iyi gibi ama yandan rüzgarlarda çok çabuk etkileniyo . Hız olarak 130 km görüldü ama ibrenin gerçekliği tartışılır

.Soğuk havalarda jiglesiz marşa basma bile hayatta çalışmaz

.
motorun eksilerinden bir tanesi ise modelinin dewamı olmaması, yanı bir süre sonra parça sıkıntısı yaşanacağı .
Bence seni sorunsuz götürmeye aday bir motosikletin var , Kasasız ve Ustasız sürüşler :wiinkk:
Aklına bişey takılırsa yaz buraya,cevaplamaya çalışırım .
Saygılar ...