- Katılım
- 6 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,840
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar slm
cbr125 motorum, geçen pazar 4000 bakımına götürdüm, usta debriyaj ayarını değiştirmiş, yani kavrama noktasını değişmiş, ilkten beri debriyajı bir santim açtımmı kavramaya başlıyordu, usta tutmuş en sona yakın ayarlamış yani kolu bırakınca kavrıyor o kadar yani... gittim tekrar sordum eskisi gibi olmazmı dedim, servis danışmanı olan gençten arkadaş vardı, abi bende tamirciyim, öteki türlü debriyajın ömrünü yersin dedi, hemen kavraması iyi değil dedi, bana biraz mantıksız geldi açıkçası. Neden derseniz, mantık olarak debriyaj kolunun erken kavraması tamamen bırakınca debriyaj daha rahat yapışır çeken baskı olmadığı için... hani anlatması zor ama.. mantıken öyle değilmi, şimdi en sonra bırakınca kavrıyorsa tam kavradığını nasıl anlayacağım ki ?belki hafiften çekiyor, rahat tutunma yapmıyor da olamaz mı ?
yoksa benmi yanlış biliyorum, nasıl olmalı ciddi bilgisi olan varmı acaba ?
cbr125 motorum, geçen pazar 4000 bakımına götürdüm, usta debriyaj ayarını değiştirmiş, yani kavrama noktasını değişmiş, ilkten beri debriyajı bir santim açtımmı kavramaya başlıyordu, usta tutmuş en sona yakın ayarlamış yani kolu bırakınca kavrıyor o kadar yani... gittim tekrar sordum eskisi gibi olmazmı dedim, servis danışmanı olan gençten arkadaş vardı, abi bende tamirciyim, öteki türlü debriyajın ömrünü yersin dedi, hemen kavraması iyi değil dedi, bana biraz mantıksız geldi açıkçası. Neden derseniz, mantık olarak debriyaj kolunun erken kavraması tamamen bırakınca debriyaj daha rahat yapışır çeken baskı olmadığı için... hani anlatması zor ama.. mantıken öyle değilmi, şimdi en sonra bırakınca kavrıyorsa tam kavradığını nasıl anlayacağım ki ?belki hafiften çekiyor, rahat tutunma yapmıyor da olamaz mı ?
yoksa benmi yanlış biliyorum, nasıl olmalı ciddi bilgisi olan varmı acaba ?