Sağlık sorunu Kabızlık 1 hafta :@ Bekunis

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ufak bir sağlık sorunu yaşıyorum büyük lavaboya çıkaıyoru hep oturarak çalışıyorum bekunis diye bir ilaç aldım işe yarayacaKMI BİLMİYORUm

varmı kullanan eden ?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bildiğim en pratik yöntem, birkaç bardak acılı şalgam içmek
sürekli yaşamak istemiyorsan, düzenli spor
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sebebini bilmek lazim.
fizyolojik mi yoksa psikolojik mi...
günü birlik cozumler yerine bir gastroenterologa git bence
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günü birlik değil ZATEN çözüm bir ara piskolojik ilaçlar kulanıyordum ordan biliyorum oturarak çalışarak vs birde katı gıdalar sindirmesi zor kabızlık yapıyor ilk kez karşılaşmıyorum
 
Katılım
1 Tem 2014
Mesajlar
208
aynı dert bende de var bekunis hap attım,bi kaç defa fazlasıyla faydası var ama nereye kadar hap atacağız.o yüzden a101 de mest form çayı var sallama günde bir defa ondan içiyorum ve bol sıvı gıdalar tüketmeye çalışıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı dert bende de var bekunis hap attım,bi kaç defa fazlasıyla faydası var ama nereye kadar hap atacağız.o yüzden a101 de mest form çayı var sallama günde bir defa ondan içiyorum ve bol sıvı gıdalar tüketmeye çalışıyorum.

tumblr_nl71o7sMDQ1t8shjio1_500.gif

Ben bu etkiyi yakalamaya çalışıyorum
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
incir ve kayısı falan yediniz mi ? Yesil mercimek, kuru fasulye gibi bakliyatlarda rahatlatır. ev ve işyerinde yalnız kalma fırsati bulabilicekseniz tavsiye ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
194
Eczaneden dophalac adlı ilaçtan al iç.derdine derman olur.kesin çözümdür
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
incir ve kayısı falan yediniz mi ? Yesil mercimek, kuru fasulye gibi bakliyatlarda rahatlatır. ev ve işyerinde yalnız kalma fırsati bulabilicekseniz tavsiye ederim

1 haftadır 10 taneden fazla kayısı vs vs vs zeytinyağı yemedim ama su içiyorum çıkıyor gidiyor kakamolitam geçmiyor

bugun 1 tane kavun gömdüm hareketlenme var gibi
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Vallahi cahilce olucak ama bende çorabları çıkarıp fanyans zemine basıyorum,birazda kola 20 dakikada bitiyor.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Eczanese calsie magnezze mi yoksa magnez calsie mi ne adını hatırlayamadığım bir toz var. Büyükçe bir kavanoz içinde. Kalsiyum,magnezyumdan aklınızsa kalsın.
Bir su bardağına iki üç çay kaşığı koyup için sabahına ağrısız sancısız sıkıştırmasız gifteki etkiyi yakalarsınız..
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Bir adanalı olarak aç karnına acılı şalgam diyorum. 10 dk veriyorum.

Bol bol ılık su tüket, mekik cek çok faydasını görüceksin,gece yürüşde iyi gelir..
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
615
Acılı yiyecekler sindirimi kolaylaştırıyor. Ayrıca mevsime göre ıspanak ya da bamya (özellikle suyu) bağırsakları yumuşatır. Sebze yemekleri ve sulu yemekleri tüketmeye çalış. Bir süre katı ağırlıklı, fast food türü beslenmeden uzak dur. Kendine uygun bir zaman bul ve tuvalette bir süre otur. Alışkanlık haline getirirsen vücudun bu zaman dilimini kas hafızasına alır ve aynı zamanlarda tuvalet ihtiyacını giderebilirsin. Geçmiş olsun.
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
215
Bir arkadaşta yazmış, Zeytinyağı senin ilacın, başka ilaca gerek yok, kabızmı oldun, bir fincan zeytinyağı iç, sıfır zararlıdır hatta çokta faydalıdır, zeytinyağlı besinler tüket, çok fena kabız olduysan iç şunu inat etme, tersi durumda cırcır olduysanda Kefir iç, olay bitsin....

her ikiside acaip faydalıdır sağlıklıdır doğaldır :)

Bu da söylenmiş, tuvalet alışkanlığı edinmeye çalış, mesela her sabah ihtiyaç olmasa git tuvalete, otur bekle, zaman içinde bünyen alışır ve her sabah rahatlarsın, gayet basit...
 
Katılım
4 Nis 2017
Mesajlar
400
Açlık otu iyidir. 1 bardak içiyosun sonra rahatsın. Hatta incir ve kayısı ile takviye edersen saatlerce huhuu :D
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Acil cozum ac karna aci biber pesine ilik su bolca, biberi de yiyebilecegin kadar yiyorsun. Bir 15-20 dk sonra da bir sigara soda caktin mi sen sag ben selamet. Duzenli spor daimi cozer...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst