- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 98
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar aranızdan ayrılalı 78 gün oldu. 78 günden beri askerlik görevimi yapmakta bulunuyorum. Hepinizi çok özledim. Bir çarşıya çıkmışken bir mesaj atayım dedim. Kendinize ii bakın. Görüşmek üzere. Ş=80 321 KD