Şafak demiş 80.

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
98
Arkadaşlar aranızdan ayrılalı 78 gün oldu. 78 günden beri askerlik görevimi yapmakta bulunuyorum. Hepinizi çok özledim. Bir çarşıya çıkmışken bir mesaj atayım dedim. Kendinize ii bakın. Görüşmek üzere. Ş=80 321 KD
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
38
Hayırlısı ile kazasız, belasız aramıza dönmen dileği ile, HAYIRLI TESKERELER
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
hayırlı teskereler aramıza kazasız belasız sağ sağlim dönmen dileğiyle
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
hadı abı cabuk bıtır su askerlıgı agac ettın bızı burda bak daha sırada ben varım

hayırlı teskereler
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı teskereler. Az kalmış. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay poşet hayırlı teskereler cabucak dönersin bisi sinir etmeye..

heh bee 307 ,,309,, 311 ne güzel günlerdi onlarla amma şamata geçerdii..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst