- Katılım
- 18 Tem 2005
- Mesajlar
- 131
- Konu Yazar
- #1
Kardeşim Sadobey baba oldu. Doğal olarak bende ikinci kez amca oldum. İsim konusunda uzun süren istişareler sonuncunda Sabobey'in tercihi bir motorcunun oğluna yakışır bir isim olması sebebiyle Rüzgar oldu. Allah'tan vatanına, milletine ve tüm insanlığa hayırlı bir birey olmasını temenni ediyorum. Hoş geldin Rüzgar.

