Sadobey baba oldu. Hoşgeldin Rüzgar bebek.

Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Kardeşim Sadobey baba oldu. Doğal olarak bende ikinci kez amca oldum. İsim konusunda uzun süren istişareler sonuncunda Sabobey'in tercihi bir motorcunun oğluna yakışır bir isim olması sebebiyle Rüzgar oldu. Allah'tan vatanına, milletine ve tüm insanlığa hayırlı bir birey olmasını temenni ediyorum. Hoş geldin Rüzgar.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Allah analı babalı, huzur dolu bir yaşam nasip etsin inşallah... :rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Allah analı babalı büyütsün.Vatana millete hayırlı bir evlat olmasını nasip etsin.Baba olmanın keyfini çıkar(ilk 6 ay için).Zorluk sonraki aylarda başlıyor.Kolay gelsin şimdiden.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Tebrik ederim pısmamımı.:rendeer:
ALLAH (CC) analı, babalı büyütsün, hayırlı evlat etsin inşallah. Amin.
foto koy da, yeğenimizi görelim. :wiinkk:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Adı cok güzel Alınyazı da güzel olsun.
Allah Analı Babalı büyüksün, Hayırlı bir evlat olur inşallah.:rendeer:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
1
allah analı babalı büyütsün inş. forumumuzada bekleriz adı rüzgar nası olsa bugün yarın gelira aramıza :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canım benim yaaa, maşallah maşallah, Allah analı babalı büyütsün :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sadobey asıl kayboldu:p demek bir de baba olmuş..
Rüzgar'a hayatta başarılar, mutluluklar..:rendeer:
İkisini de kısa zamanda buralarda görebilmek dileğiyle..
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Allah analı babalı sağlıklı sıhatli büyütsün. Bahtı açık olsun. :rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güsel ismi allah ananlı bablı büyütsün hayırlı evlat eylesin allah olmayanlara nasip etsin sağlıklı şirin bi bebek olsun(amin)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Allah analı babalı büyütsün, hayırlı bir ömür nasip etsin. Çok şekermiş, maşallah :rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ayy maşallah çok şeker :rendeer:

Allah analı babalı büyütsün
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst