sadece TR'ye mahsus değil bu cambazlar

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ne mal insanlar var yaa.hadi koruma kullanmıyosun bari trafiğe çıkma:farao:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
elin iranlısının yaptığı yola bak,arabalar eski püskü yollar kaymak....!!!!!!!!!!
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
sankim bale yapıyor düzgünce yolunda girsene be adam :cyclopsan
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
İran'da motor sayısı çok fazla. Fakat 125cc üzeri motor yasak. İran devrimi sonrası race makinalar kullanılarak suikastler yapıldığı için yasaklanmış. İran'ın acayip bir trafik anlayışı var. Sürekli yüreğiniz ağzınızda geziyorsunuz ama ufacık hasarlı bir kaza bile görmedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst