Artık basacağım 400 km oldum ,segman atılınca gerçekten güç olarak farketti motor ama kalkışlarımda hala titreşim var gazı bişey tutuyor ve sonra birden bırakıyor ; anlayan arkadaşlar varsa yardımcı olsun :Örnek vereyim,
Mesela 60 km/ h ile seyrediyorum ve ileride trafik tıkandı ve trafik 15km/h ile seyrediyor ben o trafiğin içine girince ve hızımı 15 km/h a düşürünce bi miktar o hızla gittikten sonra trafik açılıyor diyelim, işte o arada 15 km / h dan hızlanma aşamasında titreme meydana geliyor ki şöyle bi titreme bu; motorda güç var belli ama bişey kalkışı engelleyip gazı tutuyor ve 2-3 sn den sonra atıyor motoru ama atıyorum trafik 15km/h ile değilde , tamamen 0 km/h olsa idi yani tamamen dursa idim kalkışımda bu kadar titreme yaşamıyorum yani çok düşük hızlarda birden hızlanma gereksinimi duyduğum anlarda titreme yaşıyorum ve ben bu durumlarda ya gazı tamamen bırakıp tekrar veriyorum ki işe yarıyor ya da gaz koluna daha çok yükleniyorum buda işe yarıyor
Bir şey daha segman değişmeden önce 15km/h vs. hızlarda giderken birden hızlanma gereksinimi duyduğumda gaz koluna yüklendiğimde motor hiç gz yemiyordu ve yolun ortasında kalakalıyordum şimdi daha iyi ama hala problem mevcut. Tanıdığım bi abi bunun ön varyatörde KAYIŞIN yüksek hıza çıkıp motorun yavaşlamasıyla takılı kaldığını ve ben tekrar hızımı yükseltmek istediğimde de kayışın takılı kalması nedeni ile yüksek viteste gibi kalkış yapabileceğimi belirtti yani ben yavaşladığıda kayış yüksek hız durumunda takılı kalıyor ve kalkmak istediğimde kayışın takılı kaldığı durumda yani yüksek viteste kalktığımdan titreme yapabilirmiş ; mantıklı geldi bana ve ön varyatördeki kapaklara hareket kabiliyeti veren zımbırtıları (adı aklıma gelmedi, keçe fln olabilir

) söküp yağladık falan sorun nispeten aşıldı ama bu ara yine dediğim şekilde titreme var acaba sorun nedir debriyaj balatalarını mı değiştirsem (Balatalar 25 000 kmlik)
Başınızı ağrıttım Saygılar:rendeer: