Sadece iki çıplak var VMAX ve BMW k1200

Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
Geçenlerde bi ilana rastladım adam vmax'ini satıyodu ve alacak alan arkadaşı testten geçiricem tecrübesiz birine motoru nekadar verirse versin satmam diodu...
Hakikaten hiç de amatör işi olmayan özel bir motosiklet, bmw'ye bayılırım ama açıkcası kıyas kabul etmez özellikle son modeli...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İki çocukluk aşkım vardı Biri TDM900 diğeri Vmax. TDM900'e ulaştım :) Vmax'in yeni modeline bayıldım dibim düştü ancak yüksek fiyatı nedeni ile biraz daha bekleyecek. Bu arada aklımı K1200R çeldi. K1200R sanırım önümüzdeki sene alacağım.
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
İki çocukluk aşkım vardı Biri TDM900 diğeri Vmax. TDM900'e ulaştım :) Vmax'in yeni modeline bayıldım dibim düştü ancak yüksek fiyatı nedeni ile biraz daha bekleyecek. Bu arada aklımı K1200R çeldi. K1200R sanırım önümüzdeki sene alacağım.

K1300R çıkmış milano motor fuarında sergilendi...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Vmax'in Hayabusa gibi adı çıkmış.
Kullanmadım bu yüzden tam bir yorumum yok.

Fakat kullandığım kadarıyla K1200 için yorumum şöyle olabilir.
K1200'e binmeden motorcu olmak , vejeteryan olmak gibi birşey. Bifteğin tadını hiç alamamışsınızdır.
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
10
Bu seçimlerde gözlerim 2010 Kawasaki z 1000 i aradı neden bilmem
2 Sinden birini seçeceksek BMW derim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
K1300'e binmek nasip olmaz bana çok para isterler ikinci el K1200R bana yeter. Aslınca pek farkı yok benim motorsikletimden.

K1200 0-100 2.6sn
TDM900 0-100 3.5sn

K1200R Top Speed 280km
Tdm900 Top Speed 250km

Ama Bg ve Torkta basıyor :)
K1200R torku 127Nm
TDM900 Torku 88Nm
K1200R 163 Bg
TDM900 85 Bg

Bg için belki derim ama Tork için bile alınır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst