- Katılım
- 12 Eyl 2007
- Mesajlar
- 689
tabiki vmax
çok hoş bi motosiklet yamaha yapmış...
çok hoş bi motosiklet yamaha yapmış...
İki çocukluk aşkım vardı Biri TDM900 diğeri Vmax. TDM900'e ulaştımVmax'in yeni modeline bayıldım dibim düştü ancak yüksek fiyatı nedeni ile biraz daha bekleyecek. Bu arada aklımı K1200R çeldi. K1200R sanırım önümüzdeki sene alacağım.