sadce motosiklet.net üylerine 8 binde 1500.tl. kenway 150

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet arkadaşalar sadece 1500 tl ye sadce sizlere kenway 150 çok temiz sorunsuz sadece aküsü bitmiş dir.bi ürün takasıyla kayınbiraderime almıştım ama oda alma gücü olmayınca bende kaldı.bende de 3 motor var bunu koyacak yerim kalmadı elimde kalmasın diye bu fiyata çektim normalde 2250 ye vericektim çok kısa süreligine bu fiyat yoksa motosiklet bayisine vericem bu paraya en azından motor sever bi kardeşime gitsin..telefonum 0536 840 84 08
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst